Strona główna Wiadomości Srebrny Listek CSR dla Banku Millennium

Srebrny Listek CSR dla Banku Millennium

Srebrny Listek CSR dla Banku Millennium

Po raz drugi Bank Millennium został wyróżniony Srebrnym Listkiem CSR w zestawieniu przygotowanym przez tygodnik Polityka i firmę doradczą Deloitte.


Zestawienie przygotowano w oparciu o wytyczne międzynarodowej normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000 odnoszącej się do siedmiu obszarów: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie i zaangażowanie społeczne oraz w oparciu o wybrane Cele Zrównoważonego Rozwoju ogłoszone przez ONZ.

 

Na podstawie analizy nadesłanych przez przedsiębiorstwa odpowiedzi ankietowych, przyznano trzy typy wyróżnień w zależności od stopnia zaawansowania zarządzaniem kwestiami zrównoważonego biznesu w firmie: Złote, Srebrne i Białe Listki CSR. Spośród 104 firm, które wypełniły ankietę, 12 otrzymało Złoty, 11 srebrny, a 41 Biały Listek CSR.

 

Cele i działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu wspierają realizację naszych celów biznesowych i zostały zawarte w strategii Banku Millennium na lata 2015-2017 – powiedziała Iwona Jarzębska, Dyrektor Departamentu PR Banku Millennium.

Zgodnie z wytycznymi naszej strategii, koncentrujemy się na najwyższej jakości obsługi Klientów, etycznym marketingu i sprzedaży, zapewnieniu bezpieczeństwa powierzanych przez Klientów środków oraz wprowadzaniu innowacyjnych produktów. Kładziemy również nacisk na tworzenie atrakcyjnych warunków pracy oraz umożliwianie pracownikom angażowania się w działania na rzecz społeczności lokalnych. Dbamy o ograniczanie negatywnego wpływu Banku na środowisko naturalne. Corocznie od 10 lat podsumowujemy nasze działania w raporcie odpowiedzialności społecznej. Otrzymanie Srebrnego Listka CSR jest potwierdzeniem skuteczności realizacji celów CSR i zachętą do wdrażania kolejnych rozwiązań z tego obszaru – dodała Iwona Jarzębska.

Srebrnym Listkiem CSR zostały wyróżnione firmy, które w swojej codziennej działalności deklarują uwzględnianie wszystkich wytycznych normy ISO 26000. Firmy te często opierają się na najlepszych lokalnych i globalnych praktykach i stosują międzynarodowe standardy. Dodatkowo posiadają system zarządzania etyką oraz najwyższe standardy zarządzania personelem. O efektach swoich działań cyklicznie informują interesariuszy.

Źródło: Bank Millennium

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.