
W swojej najnowszej kampanii reklamowej bank BNP Paribas promuje różnorodne rozwiązania bankowości prywatnej, w tym m.in. kompleksowe wsparcie w zarządzaniu majątkiem w oparciu o wieloletnie doświadczenie i analizy polskich i międzynarodowych ekspertów z Grupy BNP Paribas.
Pod koniec maja bank startuje z kampanią reklamową Bankowości Prywatnej. Ogłoszenia prasowe przedstawiające polskich i międzynarodowych doradców Bankowości Prywatnej pojawią się m.in. w trzech wydaniach miesięcznika „Forbes”, w majowym i czerwcowym dodatku „Weekend” do „Pulsu Biznesu”, a także w prasie dla podróżujących: „Business Traveller” i „Kaleidoscope”. W wybranych tytułach znajdą się także komentarze ekspertów banku i informacje o ofercie.
– Kampania promocyjna ma charakter wizerunkowy, podobnie jak zeszłoroczna kampania, która wprowadzała markę BNP Paribas Bankowość Prywatna – mówi Agnieszka Wilczyńska, kierownik Zespołu ds. Komunikacji Marketingowej dla Klientów Indywidualnych w BNP Paribas Banku. – W naszej komunikacji podkreślamy szeroki zakres usług świadczonych przez bankowość prywatną: od bankowości codziennej, przez rozwiązania inwestycyjne i ubezpieczeniowe, po planowanie majątku i inwestycje. Chcemy pokazać, że wszystko, czego szuka klient bankowości prywatnej, znajdzie właśnie w naszym banku – dodaje Agnieszka Wilczyńska.
Kampania kierowana jest do osób zamożnych – managerów wyższego szczebla, przedsiębiorców, którzy są zainteresowani nowoczesnymi formami zarządzania majątkiem, w tym doradztwem inwestycyjnym oraz inwestycjami zagranicznymi. W ramach bankowości prywatnej bank oferuje też specjalistyczne usługi Wealth Management.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska