Strona główna Wiadomości Nowy, minimalistyczny serwis internetowy PKO Banku Polskiego

Nowy, minimalistyczny serwis internetowy PKO Banku Polskiego

Nowy, minimalistyczny serwis internetowy PKO Banku Polskiego

Ruszył nowy serwis internetowy PKO Banku Polskiego. Za koncepcję
i realizację odpowiedzialna była agencja K2.


Odświeżona szata graficzna, szybszy dostęp do najważniejszych informacji, wyszukiwarka bankomatów w telefonie, intuicyjna, wygodna porównywarka kont, prostsze logowanie oraz dostosowanie do przeglądania na urządzeniach mobilnych – to tylko część ułatwień, jakie K2 wprowadziło w nowym serwisie internetowym banku.

 

Jego budowa była ogromnym przedsięwzięciem – 15 000 podstron do ułożenia, dopasowanie ich do wszystkich urządzeń mobilnych, optymalizacja serwisu pod kątem SEO, wreszcie – przystosowanie strony do różnych grup odbiorców – w tym także osób niedowidzących – sprawiły, że jeden z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej stał się jeszcze bardziej przyjazny swoim klientom.

 

Serwis został zaprojektowany i wykonany w technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodny odczyt serwisu na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dodatkowo strona jest w całości dostępna za pomocą protokołu SSL, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

 

Prace nad projektem prowadzone były przy użyciu metodyki Agile, która pozwoliła elastycznie zarządzać działaniami dedykowanych zespołów i dostarczyć nowy portal zgodnie z założonym wstępnie terminem.

 

Nowy serwis dostępny pod adresem: www.pkobp.pl

 

Przewodnik po nowym serwisie: https://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolnokrajowe/nowy-portal-informacyjny-pkobp-pl-poznaj-szczegoly/

 

Video prezentacja nowego serwisu: www.youtube.com/watch?v=Vudh8yfKXBo

Źródło: PKO Bank Polski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.