Strona główna Wiadomości Eurobank liderem rankingu jakości obsługi klienta za pomocą zdalnych form kontaktu

Eurobank liderem rankingu jakości obsługi klienta za pomocą zdalnych form kontaktu

Eurobank liderem rankingu jakości obsługi klienta za pomocą zdalnych form kontaktu

W drugiej edycji „Badania zdalnych form kontaktu”, przeprowadzonego przez ekspertów z portalu Mojebankowanie.pl, eurobank osiągnął najwyższy wynik zarówno w sektorze bankowym, jak również wśród towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowej.


Eksperci z portalu Mojebankowanie.pl na przełomie marca i kwietnia 2015 roku zbadali jakość obsługi klienta poprzez kanały zdalne w 24 bankach, 25 firmach ubezpieczeniowych i 4 operatorach telefonii komórkowej. Celem badania było sprawdzenie, które instytucje najlepiej radzą sobie w komunikacji z klientem za pomocą infolinii, strony internetowej oraz drogą elektroniczną. Zweryfikowana została dostępność i łatwość kontaktu, w tym umożliwienie klientom uzyskania informacji poprzez preferowany przez nich kanał, włączając w to nowe technologie.

 

eurobank osiągnął najwyższy wynik wśród 53 instytucji biorących udział w badaniu. Bank wyróżnił się szczególnie stroną kontaktową – poza tradycyjnymi formami, umożliwia również kontakt poprzez czat i skype. Konsultanci odbierają telefon od klienta średnio po 14 sekundach – W naszej codziennej pracy klient jest dla nas najważniejszy, dlatego oferujemy mu swobodę wyboru sposobu kontaktu z naszym bankiem, tj. telefon, e-mail, czat, skype, gwarantując tym samym szybką i kompleksową odpowiedź. Obserwujemy stały wzrost zainteresowania klientów alternatywnymi dla telefonu opcjami kontaktu– mówi Agnieszka Góra, Dyrektor Zarządzający Euro Bank S.A.

 

Wyniki badania dowodzą, że zarówno z bankiem, towarzystwem ubezpieczeniowym, jak również operatorem telefonii komórkowej najlepiej skontaktować się przez infolinię. Najlepiej przygotowane do kontaktu drogą elektroniczną są banki.

 

Badanie zdalnych form kontaktu zostało przeprowadzone w marcu i kwietniu 2015 r. przez ekspertów z Mojebankowanie.pl metodą Mystery Caller i Mystery Mailing. „Badanie zdalnych form kontaktu” jest prowadzone regularnie, co dwa miesiące. Jego rezultaty są składową rankingu Instytucja roku 2015.

Źródło: Euro Bank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.