Strona głównaWiadomości Atrakcyjne promocje z aplikacją mobilną IKO – dla każdego!

Atrakcyjne promocje z aplikacją mobilną IKO – dla każdego!

Do 31 maja PKO Bank Polski oferuje swym klientom możliwość zakupu wybranego modelu Lenovo Moto G 3rd lub Lenovo Moto X Play wyposażonych w funkcję płatności zbliżeniowych NFC, z rabatem 160 zł i zewnętrznym głośnikiem bezprzewodowym za 1 gr.

 

We wskazanym przez bank sklepie internetowym przy zakupie jednego z modeli smartfonu Lenovo Moto, jeśli klient zapłaci kartą płatniczą PKO lub korzystając z serwisu dotpay (płacę z iPKO /płacę z IKO) może uzyskać wspomniany rabat. Telefony umożliwiają korzystanie z najnowszej wersji aplikacji płatności mobilnych IKO. Szczegóły akcji są dostępne na stronie IKO promocje  w serwisie PKO Banku Polskiego. Tam również dostępne są inne atrakcyjne promocje oferowane klientom mobilnym.

Personalizacja aplikacji IKO oraz szybkie skróty

Nowe IKO umożliwia nie tylko wygodne korzystanie z już posiadanych usług bankowych, ale także szybki zakup wybranych produktów PKO. Umożliwia spersonalizowanie ustawień. Użytkownicy posiadający większą liczbę produktów mogą wygodnie zarządzać powiązanymi z nimi kafelkami na ekranie głównym aplikacji. Użytkownik aplikacji ma szybki dostęp do kodu BLIK informacjach o np. karcie kredytowej, lokatach, kredycie. Kolejnym elementem personalizacji jest możliwość ustawienia listy skrótów prowadzących do najczęściej używanych funkcji aplikacji IKO. Dzięki edytowalnej liście skróty można zmieniać w dowolnym momencie.

Międzybankowe przelewy na numer telefonu BLIK

W nowym IKO możliwe są też przelewy na numery telefonów, klientów innych banków korzystających z systemy BLIK. Przelew na numer telefonu nie wymaga podania numeru rachunku bankowego odbiorcy. Przelewy międzybankowe w ramach BLIK to duże ułatwienie dla osób, które chcą szybko zrobić przelew albo otrzymać w krótkim czasie pieniądze od rodziny czy znajomych. Nowa wersja aplikacji dostępna jest na telefony z systemami co najmniej Android 4.0, iOS 7.0 i Windows Phone 8.1.

Aplikacja IKO trzeciej generacji zadebiutowała jesienią ubiegłego roku i obecnie z IKO korzysta ponad 570 tys. klientów. Najchętniej wykorzystywane funkcje IKO to przelewy na numer rachunku bankowego i numer telefonu, a także wypłaty gotówki z bankomatów. Analizy pokazują stały wzrost ilości i wartości zakładanych lokat IKO, oprocentowanych nawet do 2,25 proc. w skali roku. Liczba lokat założonych przez aplikację mobilną w pierwszym kwartale 2016 roku wyniosła ponad 28 tys.

Źródło: PKO Bank Polski

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular