Strona główna Wiadomości Zmiany w serwisie bankowości internetowej Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium

Zmiany w serwisie bankowości internetowej Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium

Zmiany w serwisie bankowości internetowej Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił klientom nową historię transakcji w Millenecie i aplikacji mobilnej. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu klienci mogą teraz szybko i wygodnie dodać do transakcji zdjęcie paragonu, faktury lub gwarancji, dodatkowy opis transakcji oraz tagi.

 

Dodatkowo w aplikacji mobilnej mogą zaznaczyć na mapie lokalizację transakcji. W ostatniej aktualizacji aplikacja mobilna Banku Millennium zyskała też nowe, jeszcze wygodniejsze menu oraz skrzynkę wiadomości.

Nowa historia transakcji dostępna jest dla kont osobistych i kart płatniczych. Klient ma możliwość dodania załączników w formatach jpg, pdf, png, gif, jpeg, w rozmiarze do 1,5 MB każdy. Możliwość definiowania własnych tagów pozwala na szybkie wyszukanie konkretnych transakcji, a dodanie szerszego opisu umożliwia ich łatwe zidentyfikowanie. Aby uzupełnić historię transakcji w Millenecie, wystarczy wejść w historię wybranego konta, kliknąć w szczegóły danej transakcji i dodać załącznik, tagi lub opis. Dodanie rozszerzonych szczegółów transakcji w aplikacji mobilnej jest możliwe od razu po wykonaniu przelewu lub płatności BLIKIEM, bezpośrednio na powiadomieniu o wykonaniu transakcji, a także po wejściu w historię, a następnie w konkretną transakcję.

– Wielokrotnie sprawdzając historię rachunku mamy problem z rozpoznaniem transakcji. To dlatego, że w przypadku wielu sklepów ich nazwa pojawiająca się w opisie transakcji jest inna niż ta, pod którą je znamy. Często też, w przypadku konieczności zareklamowania czy zwrotu towaru, mamy kłopot z odszukaniem paragonu lub faktury potwierdzającej zakup. Usługa, którą udostępniliśmy klientom, powinna w znacznym stopniu rozwiązać te problemy. Dodawanie zdjęć paragonów do transakcji oraz możliwość zaznaczenia lokalizacji transakcji na mapie to nowość na rynku – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Pozostałe zmiany w menu aplikacji umożliwiają jeszcze łatwiejszy, bardziej intuicyjny dostęp do konta, mobilnych płatności oraz innych funkcji i znacznie upraszczają poruszanie się po aplikacji. Nowością jest także intuicyjna skrzynka wiadomości w aplikacji mobilnej oraz odświeżona skrzynka wiadomości w Millenecie.

– Nowy układ menu oraz nową skrzynkę wiadomości projektowaliśmy wspólnie z użytkownikami.  Projekty powstawały na podstawie ich komentarzy i sugestii, testowaliśmy z nimi rozwiązania, aby jak najlepiej odpowiadały ich rzeczywistym potrzebom. Stale ulepszamy aplikację, aby korzystanie z bankowości mobilnej było coraz wygodniejsze. Każde nowe rozwiązanie testujemy i konsultujemy z użytkownikami. Wszyscy klienci banku mogą wziąć udział w testach – dodaje Ricardo Campos.

Zmiany menu aplikacji dotyczą wyłącznie jego układu. Wszystkie dotychczasowe funkcje nadal są dostępne, zostały jedynie uporządkowane w taki sposób, aby dostęp do nich był jeszcze bardziej intuicyjny. Na górze ekranu został dodany pasek ze skrótami do ustawień, kontaktu i wylogowania. W nowej wersji aplikacji całe menu jest widoczne bez przewijania.

Nowa skrzynka wiadomości jest w pełni zintegrowana z aplikacją mobilną co oznacza, że wiadomości są automatycznie dostępne zarówno w Millenecie, jak i aplikacji. Użytkownicy mogą teraz napisać wiadomość bezpośrednio w aplikacji, w prosty sposób dodać załączniki i dzięki wprowadzonym kategoriom łatwo znaleźć wątek.  

Zaktualizowana wersja aplikacji mobilnej dostępna jest na systemy Android oraz iOS.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.