Strona główna Wiadomości Wkrótce nowości w IKO: wirtualne skarbonki, 3D Touch i zarządzanie limitami kart

Wkrótce nowości w IKO: wirtualne skarbonki, 3D Touch i zarządzanie limitami kart

Wkrótce nowości w IKO: wirtualne skarbonki, 3D Touch i zarządzanie limitami kart

PKO Bank Polski jest liderem bankowości mobilnej w Polsce. W drugim kwartale 2016 roku do swojego konta z poziomu urządzenia mobilnego zalogowało się aż 1,7 mln klientów. Są to zarówno klienci korzystający z IKO, jak również logujący się do pełnego serwisu iPKO czy jego wersji lite.


– Stale rosnące grono użytkowników aplikacji IKO oraz wysoka liczba dokonywanych przez nich  transakcji są dowodem dużego zaufania klientów do naszej bankowości mobilnej. Potwierdzają też słuszność decyzji dotyczącej ciągłego poszerzania gamy funkcji w IKO. Zmiany, które klienci zobaczą już wkrótce w najnowszej wersji aplikacji, ułatwią im oszczędzanie nawet na drobne wydatki oraz pomogą w zarządzaniu finansami osobistymi – podkreśla Łukasz Kuc, dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych.

 

Jeszcze wygodniejsze bankowanie mobilne


W najbliższych dniach Bank planuje wzbogacić aplikację IKO o możliwość odkładania pieniędzy na wirtualnych skarbonkach. Skarbonkę będzie można założyć na wybrany cel oraz zasilać w dowolnych odstępach czasu. Planowane jest również wprowadzenie szybkiego dostępu do funkcji aplikacji dzięki 3D Touch (dla klientów korzystających z IKO na platformie iOS). Umożliwi ona  wyświetlanie na głównym ekranie telefonu skrótów do wybranych funkcji aplikacji, po mocniejszym dotknięciu ikony aplikacji IKO (przelewy, BLIK, mapa oddziałów i bankomatów, historia konta). Kolejną nowością będzie możliwość zmiany PIN-u do karty oraz zarządzanie limitami kart kredytowych i debetowych. Funkcja ta będzie szczególnie przydatna przy wypłacie większej niż zwykle sumy pieniędzy z bankomatu lub przy jednorazowym zakupie o wysokiej wartości. Z myślą o zwiększeniu wygody korzystania z aplikacji Bank dodatkowo wprowadzi możliwość wyświetlenia potwierdzenia operacji oraz generowania go w pliku PDF i przesłania w formie załącznika poprzez komunikator, SMS lub e-mail.

 

IKO w liczbach


Aplikację mobilną IKO aktywowało ponad 700 tys. użytkowników , a samą usługę mobilnych płatności zbliżeniowych HCE 65 tys. użytkowników. W samym drugim kwartale 2016 roku klienci Banku założyli ponad 37 tys. lokat mobilnych. Prawie 1,7 mln klientów Banku korzystało w drugim kwartale z usług bankowych za pomocą urządzeń mobilnych, w tym wersji lite serwisów iPKO i Inteligo oraz aplikacji IKO. Użytkownicy logujący się za pośrednictwem aplikacji mobilnej stanowią już 24% mobilnych klientów Banku.Najczęściej klienci wykorzystują aplikację do sprawdzania salda i historii konta, dokonywania przelewów i doładowań telefonów na kartę.

Źródło: PKO Bank Polski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.