Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn „Media & Marketing Polska” za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów.
– Bardzo nas cieszy to wyróżnienie. To nagroda dla całego zespołu za pracę, kreatywność i konsekwencję w tworzeniu wizerunku banku. Potwierdza także słuszność wybranego kierunku komunikacji z klientami – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. Podkreśliła, że dzięki zaangażowaniu wielu osób Bank BGŻ jest postrzegany, jako instytucja finansowa z tradycjami, ale także nowoczesna i atrakcyjna.
W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia magazyn „Media&Marketing” napisał, że „Serca widzów podbiły nieco narwane wiewiórki. Jeśli internauci sami przesyłają sobie linki do reklam w YouTube, to już jest sukces. Jeśli chodzi o reklamę instytucji finansowej, to sukces podwójny. Po ponad roku śmiało możemy powiedzieć: Baśka! Tak trzymaj!”.
Od marca 2012 roku głównymi bohaterami kampanii reklamowych Banku BGŻ są sympatyczne wiewiórki. To właśnie one w humorystyczny sposób opowiadają obecnym i przyszłym klientom o produktach bankowych z nieco innej, lżejszej perspektywy. Bank celowo nie korzysta w swoich reklamach z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę i łączącym komunikację jest animacja 3D z udziałem dwóch Basiek – zabawnych wiewiórek.
Źródło: Bank BGŻ