Vanquis Bank staruje z kampanią reklamową pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia”.
W roli głównej m.in. Agnieszka Radwańska.
16 czerwca rusza ogólnopolska kampania reklamowa, której celem jest budowa wizerunku banku oraz zwiększenie zainteresowania jego produktami finansowymi – pożyczkami odnawialnymi oraz kartami kredytowymi.
Kampania składa się z dwóch komplementarnych linii, wyrażonych hasłem przewodnim „Ile Ci brakuje do szczęścia?” i skupiających się odpowiednio wokół „konieczności” oraz „chęci” zaspokojenia potrzeb finansowych konsumentów.
Głównym bohaterem pierwszej linii kampanii jest Agnieszka Radwańska, która w spocie o centymetry mija się z piłką. Przekaz filmu pozwala zrozumieć, że choć każdemu może zabraknąć przysłowiowej złotówki, dzięki ofercie Vanquis Banku zawsze można wrócić do gry. – Vanquis Bank pozycjonuje się w roli udzielającego wsparcia, gdy pojawia się potrzeba– mówi Phil Pringle, Dyrektor Generalny Vanquis Bank w Polsce.
Siłę przekazu tej reklamy pogłębia fakt, że nagrano ją z punktu widzenia konsumenta. Co więcej, tę bardzo osobistą formę komunikacji dopełniają personalizowane wersje reklamy, w których Agnieszka Radwańska po imieniu zachęca widzów do gry ze sobą. Podczas sesji do spotu z Agnieszką Radwańską nagrano ponad 100 najpopularniejszych imion w kraju, co oznacza, ze ponad 73% populacji Polski może zostać osobiście powitanych przez Agnieszkę Radwańską. Aby zobaczyć taki „osobisty” spot, wystarczy wpisać swoje imię w jeden ze specjalnie przygotowanych w tym celu banerów lub formularza na stronie :
https://vanquis.individeo.pl/page/vA/personalizuj/?utm_source=Individeo&utm_medium=PR&utm_content=vbpr&utm_campaign=RadwanskaPersonlized
Wizerunek Agnieszki Radwańskiej, w ramach kampanii Vanquis Banku, jest wykorzystywany w telewizji, internecie oraz OOH.
Druga z linii komunikacyjnych koncentruje się na pragnieniach konsumentów. Tym razem „ile Ci brakuje do szczęścia” objawia się brakiem konkretnej rzeczy, którą konsument chciałby posiadać. Osią komunikacyjną tej linii są trzy piętnastosekundowe spoty: „Pralka”, „Wielbłąd” oraz „Rower”. Tym jednak razem w rolę bohaterów reklam wcielają się „zwykli konsumenci”, doświadczający perypetii, wynikających z braku obiektów ich marzeń.
Również i tym razem bank pozycjonuje się w roli pomocnika, pomagającego konsumentowi zdobyć pożądany obiekt, wspierając go kartą kredytową bądź pożyczką odnawialną. – Symboliczne przeniesienie produktu na kartę kredytową pozwala konsumentom dostrzec osobisty i wszechstronny potencjał oferowanych przez Vanquis Bank narzędzi finansowych– mówi Phil Pringle. Reklamy tej linii pojawią się w telewizji, internecie oraz OOH.
Kampania potrwa od 16 czerwca do 30 sierpnia 2014 r. Rozpoczynamy silną kampanią telewizyjną w dniach 16.06 – 13.07, obejmującą prawie wszystkie stacje telewizyjne w Polsce (TVP 1, TVP2, TVN, POLSAT oraz pakiety stacji tematycznych). Równocześnie startuje wielopoziomowa kampania internetowa obejmująca bardzo różnorodne formaty komunikacji z internautami, która potrwa do końca sierpnia. Od początku lipca uruchomiona zostanie miesięczna ogólnopolska kampania radiowa. Dodatkowo w okresie wakacji kampania będzie prowadzona lokalnie na pojazdach komunikacji miejskiej oraz na siatkach wielkoformatowych Trójmiasta i aglomeracji katowickiej.
– Kampania ma bardzo szeroki zasięg i jest imponująca pod względem różnorodności mediów, ilości i częstotliwości emitowanych reklam. Spodziewamy się wzrostu rozpoznawalności marki oraz wzmożonego zainteresowania ofertą Vanquis Bank – mówi Phil Pringle.
Vanquis Bank wysoko ocenił potencjał polskiego rynku i zdecydował się na wypromowanie swojej marki, ponieważ z dwuletniego doświadczenia na polskim rynku wie, że rosną potrzeby i aspiracje Polaków, którzy wg Banku są wiarygodnymi i rzetelnymi kredytobiorcami.
– Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą. Oferujemy dokładnie tyle pieniędzy na ile może sobie pozwolić nasz klient. Nasze rozwiązania finansowe są dla osób, którzy poszukują partnerskiej instytucji finansowej , służącej wsparciem w przypadku trudności finansowych lub gdy pojawia się potrzeba – mówi Phil Pringle.
Działania przygotowane zostały we współpracy z agencją Adwertajzing oraz domem mediowym Infinity Media Sp. z o.o.