Strona głównaWiadomościToyota Bank angażuje fanów marki w nowej kampanii

Toyota Bank angażuje fanów marki w nowej kampanii

Kampania produktowa promocji „600 zł za paliwo z Toyota Bank” skierowana jest do wszystkich właścicieli aut marki Toyota i Lexus. Informacje o kampanii można znaleźć m.in. w radio, internecie, na forach dyskusyjnych i na ulotkach włożonych za szyby samochodów japońskiego producenta.

Kampania potrwa do połowy sierpnia i obejmie radio (RMF FM, Radio Zet) oraz internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Allegro, Google). Poprzez działania społecznościowe bank aktywizuje także fanów marek Toyota i Lexus m.in. na tematycznych forach internetowych, jak Toyotaklub.org.pl czy Avensis.info.

– Grupą docelową nowej promocji Toyota Bank są wszyscy właściciele samochodów marki Toyota i Lexus, bez względu na wiek czy stan pojazdu. Angażując kierowców, którzy zaufali marce Toyota, chcemy pokazać, że także Toyota Bank oferuje te same wartości co producent samochodów – bezpieczeństwo, innowacyjność i niezawodność – mówi Piotr Nejman, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank.

Kierowcy Toyota i Lexusów w całej Polsce znajdą również za szybami swoich samochodów ulotki z informacjami o nowej promocji wraz z kodami QR, po których zeskanowaniu będą mogli dowiedzieć się o szczegółach promocji i wypełnić formularz kontaktowy. Toyota Bank stworzył także dedykowaną promocji stronę internetową: 100litrów.pl

 „600 zł za paliwo z Toyota Bank” to promocja, dzięki której bank wypłaci właścicielom japońskich samochodów premię w wysokości 5% od zakupionego paliwa na stacjach benzynowych. Klienci banku mogą otrzymać ponad 100 litrów paliwa w prezencie. Jedynym warunkiem otrzymania premii jest założenie konta i dokonanie co najmniej dwóch transakcji bezgotówkowych w miesiącu za każde tankowanie paliwa dokonane jedną z kart Toyota Bank.

Źródło: Toyota Bank Polska

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular