Strona główna Wiadomości Szybkość załatwienia sprawy i jakość obsługi kluczem do przyciągnięcia leasingobiorcy

Szybkość załatwienia sprawy i jakość obsługi kluczem do przyciągnięcia leasingobiorcy

Szybkość załatwienia sprawy i jakość obsługi kluczem do przyciągnięcia leasingobiorcy
Leasingobiorcy w EFL najwyżej oceniają szybkość działania, jakość obsługi oraz wysokie kompetencje pracowników. Połowa klientów kontaktują się z EFL telefonicznie, a jedna trzecia mailowo – to najważniejsze wnioski z badania satysfakcji zrealizowanego w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi”.

– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych spraw przez niego zgłaszonych . Cieszymy się, że w tych obszarach jesteśmy doceniani przez klientów i obiecujemy dalszą pracę nad sprawnością i efektywnością naszej firmy. Bezcenne przy tym jest wsłuchiwanie się w to, co komunikuje nam klient, analiza reklamacji i korzystanie z sugestii, które otrzymujemy. Tylko wtedy możemy zbudować obsługę jak najpełniej dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klienta – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.

Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników. – Rynek leasingu w naszym kraju jest już bardzo dojrzały, a sami leasingobiorcy bardziej świadomi. Stąd, podczas gdy oferty różnych leasingodawców są na podobnym poziomie cenowym, klienci zwracają coraz większą uwagę na jakość obsługi, sprawność i elastyczność firmy przy realizacji potrzeb pojawiających przy zawarciu umowy jak i w trakcie jej trwania – dodaje Irena Szymańska z EFL.

EFL działając na polskim rynku leasingu przez 25 lat zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb i oczekiwań przedsiębiorstw. I to zarówno tych najmniejszych, jak i zatrudniających kilkadziesiąt czy nawet kilkaset osób. Dzięki temu szybko reaguje w postaci nowych produktów i usług czy rozwiązań okołoleasingowych. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów do kontaktów tak, aby przedsiębiorca mógł korzystać z najwygodniejszego. W efekcie, połowa klientów kontaktuje się z EFL telefonicznie, co trzeci przy użyciu maila, a 8% elektronicznie. Ponadto leasingodawca od lat stawia na podnoszenie kompetencji swoich pracowników, co zauważają klienci. Niemal wszyscy uznali kadrę EFL za uprzejmą (98%) oraz kompetentną (94%).

Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.