Strona główna Wiadomości Światowe trendy bankowości podczas Citi Mobile Challenge

Światowe trendy bankowości podczas Citi Mobile Challenge

Światowe trendy bankowości podczas Citi Mobile Challenge

28 kwietnia po raz pierwszy w Polsce odbędzie się Citi Mobile Challenge. Zostaną na nim zaprezentowane innowacyjne rozwiązania bankowości mobilnej – wszystkie stworzone przez niezależnych deweloperów i innowatorów. Uczestnicy hackathonu przedstawią najnowsze trendy w obszarach obejmujących m.in. automatyzację i usprawnianie obsługi klienta czy „grywalizację”.

 

Globalna inicjatywa Citi Mobile Challenge odbywa się w regionie EMEA, obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Celem programu jest inspirowanie do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w sektorze bankowym. Finaliści wydarzenia zaprezentują swoje rozwiązania przeznaczone dla klientów indywidualnych i biznesowych. Przedstawione koncepcje będą oceniane przez jury, w skład którego wchodzą  kluczowi eksperci ds. technologii z Polski i ze świata. Zwycięzcy oprócz nagrody pieniężnej, mogą liczyć na możliwość wprowadzenia swoich projektów na światowy rynek bankowości mobilnej.

 

– Nie ma wątpliwości, że podczas warszawskiego Citi Mobile Challenge poznamy wiele innowacyjnych rozwiązań i pomysłów na bankowość jutra. Liczę, że będą wśród nich takie aplikacje, które z sukcesem wdrożymy potem na polskim rynku, mówi Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy.

 

– Podczas Citi Mobile Challenge w Ameryce Łacińskiej i USA uczestnicy zaprezentowali ciekawe pomysły i rozwiązania technologiczne. Teraz z niecierpliwością czekamy na to, co pokażą nam uczestnicy w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, mówi Heather Cox, Dyrektor Obsługi Klienta, Systemów Cyfrowych i Marketingu w Sektorze Bankowości Detalicznej Citi. – Branża finansowa jest wymagającym obszarem dlatego zapotrzebowanie na innowacje technologicznie jest wysokie. Dzięki Citi Mobile Challenge możemy czerpać inspiracje z pomysłów napływających z każdego zakątka świata.

 

Rozwiązania prezentowane w Warszawie obejmują takie obszary jak wspomaganie decyzji inwestycyjnych i oszczędzania, „grywalizacje”, automatyzacje i usprawnianie obsługi klienta, płatności mobilne, łączenie bankowości z ofertami partnerów, usprawnianie obsługi w placówkach bankowych, ulepszanie interfejsów bankowości mobilnej, zwiększanie poziomu bezpieczeństwa systemów czy zmniejszanie wykluczenia finansowego.

 

W ramach międzynarodowego hackathonu Citi Mobile Challenge zebrano ponad 700 zgłoszeń ze 101 krajów. Finaliści rywalizują o możliwość wdrożenia swoich pomysłów oraz o nagrody pieniężne (o łącznej wartości 100 tys. USD) i pakiet nagród oferowanych przez sponsorów Citi Mobile Challenge.

 

Więcej informacji o Citi Mobile Challenge na stronie www.citimobilechallenge.com i w mediach społecznościowych: #CitiMobileChallenge.

Źródło: Citi Handlowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.