Strona głównaWiadomościStyle uŻycia - blogerzy w kampanii eurobanku

Style uŻycia – blogerzy w kampanii eurobanku

To pierwsza, tak niestandardowa, bo wykorzystująca blogosferę, kampania eurobanku w mediach społecznościowych. Wspiera ją również konkurs na Facebooku. Akcja „Style uŻycia” podkreśla możliwości, jakie daje bankowość mobilna eurobanku i prezentuje jej wykorzystanie przez różne osoby, w różnych sytuacjach.

 

Do udziału w kampanii „Style uŻycia” zostali zaproszeni jedni z bardziej popularnych w swoich kategoriach tematycznych blogerzy, cieszący się szerokim gronem odbiorców:

  • moda: Tamara Gonzales Perea (Macademiangirl.com), autorka „Modowego Bloga Roku 2012” wg Fashion Magazine,
  • kulinaria: Paulina Wnuk (Frommovietothekitchen.pl), „Blog roku 2012” w plebiscycie portalu Onet.pl,
  • podróże: Anna i Jakub Górniccy (Podróżniccy.com), 1 miejsce w rankingu blogów podróżniczych magazynu „Press” 2012,
  • technologia: Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), współtwórca popularnego portalu blogowego o nowych technologiach.

W ramach akcji powstały krótkie filmy przedstawiające blogerów w typowych dla siebie sytuacjach. Filmy te są tak różnorodne, jak możliwości wykorzystania eurobank mobile – od dokładnej analizy i recenzji aplikacji, po zaprezentowanie funkcjonalności przydatnych „na co dzień”.

 

Łączy ich jedno – korzystanie z aplikacji mobilnej eurobanku

 

W spocie z udziałem Macademian Girl zaprezentowany został dzień blogerki modowej – kawiarnia, stylowy butik, sesja zdjęciowa, a pod ręką aplikacja mobilna. Autorka bloga From Movie to the Kitchen przygotowuje natomiast ciasto wg przepisu podpatrzonego w jednej ze scen popularnego serialu. W międzyczasie udaje jej się wykonać kilka transakcji w aplikacji. Podróżniccy korzystają z aplikacji w trakcie jednej z wycieczek, a Antyweb przeprowadza szczegółową analizę jej elementów. Wszyscy używają podobnych funkcjonalności, ale każdy prezentuje je ze swojej perspektywy, zgodnie ze swoimi potrzebami i stylem życia.

 

W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami. Byliśmy pod wrażeniem swobody i umiejętności używania mobilnych urządzeń przez wszystkich blogerów. Teraz jesteśmy ciekawi opinii internautów w konkursie na Facebooku – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji Euro Bank S.A.

 

Konkurs „Style uŻycia” na Facebooku

 

Wszystkie filmy z kampanii są dostępne na profilu eurobanku na Facebooku oraz na poszczególnych blogach. Dodatkowo, dla Fanów eurobanku na Facebooku, przygotowany został konkurs, w którym do wygrania są najnowsze modele smartfonów. Wystarczy pobrać aplikację mobilną eurobanku, przetestować ją i odpowiedzieć na 2 pytania konkursowe. Osoby, które nie są klientami eurobanku, mogą skorzystać z DEMO aplikacji.

Źródło: Euro Bank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular