To pierwsza, tak niestandardowa, bo wykorzystująca blogosferę, kampania eurobanku w mediach społecznościowych. Wspiera ją również konkurs na Facebooku. Akcja „Style uŻycia” podkreśla możliwości, jakie daje bankowość mobilna eurobanku i prezentuje jej wykorzystanie przez różne osoby, w różnych sytuacjach.
Do udziału w kampanii „Style uŻycia” zostali zaproszeni jedni z bardziej popularnych w swoich kategoriach tematycznych blogerzy, cieszący się szerokim gronem odbiorców:
- moda: Tamara Gonzales Perea (Macademiangirl.com), autorka „Modowego Bloga Roku 2012” wg Fashion Magazine,
- kulinaria: Paulina Wnuk (Frommovietothekitchen.pl), „Blog roku 2012” w plebiscycie portalu Onet.pl,
- podróże: Anna i Jakub Górniccy (Podróżniccy.com), 1 miejsce w rankingu blogów podróżniczych magazynu „Press” 2012,
- technologia: Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), współtwórca popularnego portalu blogowego o nowych technologiach.
W ramach akcji powstały krótkie filmy przedstawiające blogerów w typowych dla siebie sytuacjach. Filmy te są tak różnorodne, jak możliwości wykorzystania eurobank mobile – od dokładnej analizy i recenzji aplikacji, po zaprezentowanie funkcjonalności przydatnych „na co dzień”.
Łączy ich jedno – korzystanie z aplikacji mobilnej eurobanku
W spocie z udziałem Macademian Girl zaprezentowany został dzień blogerki modowej – kawiarnia, stylowy butik, sesja zdjęciowa, a pod ręką aplikacja mobilna. Autorka bloga From Movie to the Kitchen przygotowuje natomiast ciasto wg przepisu podpatrzonego w jednej ze scen popularnego serialu. W międzyczasie udaje jej się wykonać kilka transakcji w aplikacji. Podróżniccy korzystają z aplikacji w trakcie jednej z wycieczek, a Antyweb przeprowadza szczegółową analizę jej elementów. Wszyscy używają podobnych funkcjonalności, ale każdy prezentuje je ze swojej perspektywy, zgodnie ze swoimi potrzebami i stylem życia.
W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami. Byliśmy pod wrażeniem swobody i umiejętności używania mobilnych urządzeń przez wszystkich blogerów. Teraz jesteśmy ciekawi opinii internautów w konkursie na Facebooku – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji Euro Bank S.A.
Konkurs „Style uŻycia” na Facebooku
Wszystkie filmy z kampanii są dostępne na profilu eurobanku na Facebooku oraz na poszczególnych blogach. Dodatkowo, dla Fanów eurobanku na Facebooku, przygotowany został konkurs, w którym do wygrania są najnowsze modele smartfonów. Wystarczy pobrać aplikację mobilną eurobanku, przetestować ją i odpowiedzieć na 2 pytania konkursowe. Osoby, które nie są klientami eurobanku, mogą skorzystać z DEMO aplikacji.
Źródło: Euro Bank