Strona główna Wiadomości Pracownicy Contact Center Banku Pekao SA Telemarketerami Roku 2016

Pracownicy Contact Center Banku Pekao SA Telemarketerami Roku 2016

Pracownicy Contact Center Banku Pekao SA Telemarketerami Roku 2016

Pracownicy Contact Center Banku Pekao SA wygrali w trzech z pięciu kategorii w konkursie Telemarketer Roku zorganizowanym już po raz ósmy przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.


Filip Gotkiewicz, Marcin Ingersleben oraz Magdalena Król pracownicy Call Center Banku Pekao SA zwyciężyli w kategoriach: Obsługa Klienta, Help Desk oraz Inne Projekty. Rywalizacja trwała prawie 3 miesiące. Wzięło w niej udział blisko 180 konsultantów reprezentujących 30 firm, z których ponad 1/3 stanowiły firmy z branży finansowej. Do finału przeszło 25 telemarketerów, którzy w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB przez trzy dni prezentowali umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi telefonicznej. Jury wybrało pięciu zwycięzców.

 

– Wyniki konkursu Telemarketer Roku potwierdzają, że Call Center Banku Pekao SA wyznacza standardy obsługi klienta. W tym roku nasi pracownicy wygrali we wszystkich kategoriach, w których wystartowaliśmy. To dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale przede wszystkim zachęta do dalszej pracy i podnoszenia jakości naszych usług. Z pewnością nie będzie to łatwe zadanie, ale jestem pewny, że z tak dobrym zespołem jesteśmy w stanie mu sprostać mówi Piotr Jarosz, Prezes Zarządu Call Center Banku Pekao SA.

 

Konkurs, poza wyłonieniem najlepszych telemarketerów i pracowników infolinii w Polsce, ma na celu promocję tego zawodu i podkreślanie jego wpływu na efektywność sprzedażową i marketingową firm. Jury konkursu oceniało merytoryczne przygotowanie do rozmowy, umiejętność nawiązania kontaktu z klientem, zgromadzenia informacji i zastosowania narzędzi kontrolowania rozmowy, a także poprawność języka wypowiedzi i pracę głosem. Poszukiwano telemarketera, który łączy skuteczność sprzedażową z pewną wrażliwością na klienta, na jego potrzeby. Kogoś, kto umie się dobrze dostosować do klienta. Kto zabłysnął dużą naturalnością i doskonałą umiejętnością słuchania. Kogoś, kogo pracę warto naśladować – Telemarketera Roku.

Źródło: Bank Pekao SA

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.