Transform Awards Europe 2017 to jeden z najważniejszych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany przez magazyn Transform. Projekt rebrandingu Nest Bank, realizowany we współpracy z agencją Dragon Rouge został nagrodzony złotą statuetką w Londynie.
Jury składające się z uznanych sędziów przyznało nagrody z zakresu rebrandingu, transformacji oraz repozycjonowania marek. Nest Bank w tym roku był najlepszy
w Europie w kategorii „best corporate rebrand following a merger or an acquisition”.
Konkurowaliśmy w tym prestiżowym konkursie ze wspaniałymi, globalnymi projektami. Bardzo nas cieszy, że nagroda przyznawana jest całemu zespołowi – klientowi i agencji.
W tym projekcie czynnikiem sukcesu było nasze pełne zaufanie oraz otwartość na wyjątkowo spójne rekomendacje profesjonalistów z Dragon Rouge. Zrozumienie strategii komunikacji nowej marki, holistyczne uwzględnianie pozycjonowania i wniosków z wielu badań marketingowych sprawiło, że wspólnie osiągnęliśmy pożądany efekt. Doceniony przez kapitułę oraz (co najważniejsze) przez naszych klientów. –podkreśla Maciej Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku.
Nest Bank SA jest nową marką na rynku bankowym. W odróżnieniu od trendów
w branży, zarządzający firmą postawili na rozwój sieci placówek, które wyglądem bardziej przypominają przytulną kawiarnię niż bank. Oferta w nowej odsłonie dedykowana jest ludziom, dla których rodzina jest najważniejsza, w tym mikroprzedsiębiorcom. Nowy bank całkowicie zastąpił dotychczasowe podmioty FM Bank PBP.
Nagroda w konkursie Transform Awards to bardzo duże wyróżnienie dla polskiego biura Dragon Rouge. Pokazuje, że polskie projekty reprezentują wysoki poziom strategiczny oraz kreatywny i są doceniane na świecie. Warto jednak zwrócić uwagę, że w Transform Awards nagradzane są nie tylko agencje. Aby zdobyć nagrodę w tym konkursie trzeba stworzyć szczególne partnerstwo na linii klient – agencja. Nest Bank pokazał, że umie to robić najlepiej – mówi Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge.
Tegoroczne Transform Awards pokazują coraz większy profesjonalizm w budowaniu strategii marek w Europie. Jest to również rekordowy rok pod względem liczby firm biorących udział w konkursie oraz liczby zgłoszeń. Każda z marek, które zostały zakwalifikowane do tegorocznego konkursu, podczas współpracy ze swoja agencją, wyróżniła się niezwykle kreatywnym myśleniem strategicznym. Podczas ostatnich 8 edycji, wygrywające w konkursie firmy osiągały ponadprzeciętne wyniki na tle swojej konkurencji oraz całego sektora, stawiając markę w sercu swojego biznesu – mówi Andrew Thomas, redaktor wydawniczy magazynu Transform.
Transform magazine jest międzynarodowym magazynem zajmującym się zagadnieniami rebrandingu i rozwoju marki. Ukazuje się co dwa tygodnie, zarówno w wersji papierowej, jak i online. Magazyn organizuje doroczną galę Transform Awards,
w Londynie, Dubaju, Nowym Jorku i Hong Kongu.
/ Nest Bank