Strona główna Wiadomości Nest Bank ze złotem za rebranding

Nest Bank ze złotem za rebranding

Nest Bank ze złotem za rebranding

Transform Awards Europe 2017 to jeden z najważniejszych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany przez magazyn Transform. Projekt rebrandingu Nest Bank, realizowany we współpracy z agencją Dragon Rouge został nagrodzony złotą statuetką w Londynie.


Jury składające się z uznanych sędziów przyznało nagrody z zakresu rebrandingu, transformacji oraz repozycjonowania marek. Nest Bank w tym roku był najlepszy
w Europie w kategorii „best corporate rebrand following a merger or an acquisition”.

Konkurowaliśmy w tym prestiżowym konkursie ze wspaniałymi, globalnymi projektami. Bardzo nas cieszy, że nagroda przyznawana jest całemu zespołowi – klientowi i agencji.
W tym projekcie czynnikiem sukcesu było nasze pełne zaufanie oraz otwartość na wyjątkowo spójne rekomendacje profesjonalistów z Dragon Rouge. Zrozumienie strategii komunikacji nowej marki, holistyczne uwzględnianie pozycjonowania i wniosków z wielu badań marketingowych sprawiło, że wspólnie osiągnęliśmy pożądany efekt. Doceniony przez kapitułę oraz (co najważniejsze) przez naszych klientów. –
podkreśla Maciej Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku.

 

Nest Bank SA jest nową marką na rynku bankowym. W odróżnieniu od trendów
w branży, zarządzający firmą postawili na rozwój sieci placówek, które wyglądem bardziej przypominają przytulną kawiarnię niż bank. Oferta w nowej odsłonie dedykowana jest ludziom, dla których rodzina jest najważniejsza, w tym mikroprzedsiębiorcom. Nowy bank całkowicie zastąpił dotychczasowe podmioty FM Bank PBP.

 

Nagroda w konkursie Transform Awards to bardzo duże wyróżnienie dla polskiego biura Dragon Rouge. Pokazuje, że polskie projekty reprezentują wysoki poziom strategiczny oraz kreatywny i są doceniane na świecie. Warto jednak zwrócić uwagę, że w Transform Awards nagradzane są nie tylko agencje. Aby zdobyć nagrodę w tym konkursie trzeba stworzyć szczególne partnerstwo na linii klient – agencja. Nest Bank pokazał, że umie to robić najlepiej – mówi Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge.

 

Tegoroczne Transform Awards pokazują coraz większy profesjonalizm w budowaniu strategii marek w Europie. Jest to również rekordowy rok pod względem liczby firm biorących udział w konkursie oraz liczby zgłoszeń. Każda z marek, które zostały zakwalifikowane do tegorocznego konkursu, podczas współpracy ze swoja agencją, wyróżniła się niezwykle kreatywnym myśleniem strategicznym. Podczas ostatnich 8 edycji, wygrywające w konkursie firmy osiągały ponadprzeciętne wyniki na tle swojej konkurencji oraz całego sektora, stawiając markę w sercu swojego biznesu – mówi Andrew Thomas, redaktor wydawniczy magazynu Transform.

 

Transform magazine jest międzynarodowym magazynem zajmującym się zagadnieniami rebrandingu i rozwoju marki. Ukazuje się co dwa tygodnie, zarówno w wersji papierowej, jak i online. Magazyn organizuje doroczną galę Transform Awards,

w Londynie, Dubaju, Nowym Jorku i Hong Kongu.

 

/ Nest Bank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.