Strona głównaWiadomościING ze złotym mieczem KTR za kampanię Aleo

ING ze złotym mieczem KTR za kampanię Aleo

Kampania internetowa ING Banku Śląskiego promująca serwis Aleo, zdobyła pięć nagród w prestiżowym konkursie kreacji reklamowej Klubu Twórców Reklamy. Aleo zostało wyróżnione m.in. Złotym Mieczem w kategorii Digital & Mobile oraz nagrodą specjalną od Facebooka.


Kampania Aleo Powiem ci, co zrobisz otrzymała 5 nagród 4 w stałych kategoriach i jedną nagrodę specjalną:

  • Złoty miecz w kategorii Digital & Mobile
  • Srebrny miecz w kategorii Film
  • Dwa brązowe miecze w kategoriach Kampania i Film
  • Nagroda specjalna Facebooka Best of Facebook, za kampanię FB w polskiej wersji serwisu.

Nagrodę w kategorii Kampania przyznali Aleo członkowie Klubu Twórców Reklamy, którzy w głosowaniu internetowym oceniali prace zgłoszone w tej kategorii. W wyróżnionej kampanii Szef Wszystkich Szefów, bohater pojawiający się we wszystkich w reklamach Aleo, wydaje polecenia znanym postaciom życia publicznego m.in. Magdzie Gessler i Wojciechowi Cejrowskiemu.

 

KTR to jeden z najważniejszych konkursów reklamy w Polsce. Nagrody są przyznawane przez środowisko reklamowe za wyróżniające się kreacje, które budują krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce. Gala wręczenia nagród odbyła się 26 maja w Teatrze Polskim.

 

Aleo to otwarta platforma zakupowa dla firm, na której przedsiębiorstwa mogą sprzedawać i kupować produkty oraz usługi korzystając z zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Platforma należy do ING Banku Śląskiego. Kampanię dla Aleo przygotowały agencje 180heartbeats + Jung v Matt. Nagrodzone reklamy można obejrzeć na kanale Aleo na YouTube: https://www.youtube.com/AleoPL.

Źródło: ING Bank Śląski

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular