Strona główna Wiadomości ING Bank Śląski dzieli się wiedzą

ING Bank Śląski dzieli się wiedzą

ING Bank Śląski dzieli się wiedzą

Dla wszystkich, którzy nie mogli być na European Startup Days w Katowicach lub nie oglądali transmisji wydarzenia, ING udostępnia materiały w internecie. To propozycja dla tych, którzy mają pomysł na swoją firmę lub start-up i szukają inspiracji do działania, zgodnie z hasłem banku, że w biznesie najlepiej uczyć się na cudzych sukcesach.


ING Bank Śląski transmitował wszystkie panele, wystąpienia i wykłady z 2 majowych dni European Start-up Days, imprezy towarzyszącej Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu. Na 3 scenach wystąpiło 80 prelegentów, z Polski, Izraela, Indii, USA oraz zaprezentowało się aż 18 finalistów konkursu Start-up Challenge. W 2 edycji European Start-up Days uczestniczyło 2500 osób. Dzięki transmisji banku wydarzenie śledziło na żywo ponad 345 tys. osób.

 

Dodatkowo w ING Studio Live zaproszeni goście dzieli się konkretnymi wskazówkami jak rozwijać swoją firmę – jak się promować, pozyskiwać klientów, jak nią zarządzać. Swoim doświadczeniem podzieliło się 13 praktyków, m.in.: Michał Sadowski (Brand24), Artur Kurasiński (Kurasinski.com), Jacek Santorski (psycholog biznesu) czy Julia Krysztofiak-Szopa (Startup Poland). Internauci mogli zadawać im też pytania w czasie rzeczywistym przez internet. Studio wywołało ponad 1 000 reakcji (likeów, komentarzy, udostępnień) na Facebooku.

 

Materiały dostępne na https://www.ingbank.pl/esd

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.