Strona główna Wiadomości eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Jeszcze tańsza Wypożyczka”

eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Jeszcze tańsza Wypożyczka”

eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Jeszcze tańsza Wypożyczka”

30 stycznia 2017 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku, w którym Piotr Adamczyk przedstawia nową odsłonę pożyczki gotówkowej „Wypożyczka” – w ramach promocji roczna opłata za wypożyczenie 10 000 zł na 60 rat jest niższa aż o połowę od standardowej oferty „Wypożyczki”.

 

Kolejną odsłoną kampanii marketingowej „Jeszcze tańsza Wypożyczka” eurobanku – promującej pożyczkę gotówkową z obniżoną o połowę opłatą za wypożyczenie dla kwoty 10 000 zł rozłożonej na 60 rat – jest spot telewizyjny z udziałem Piotra Adamczyka, który od 30 stycznia br. emitowany jest w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

 

Kampania marketingowa „Jeszcze tańsza Wypożyczka”, obejmująca swoim zasięgiem również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki), potrwa do 16 kwietnia 2017 roku. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. 

Źródło: Euro Bank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.