Strona głównaWiadomościDwie Złote Szpalty dla PKO Banku Polskiego

Dwie Złote Szpalty dla PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski otrzymał dwie Złote Szpalty w konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Nagrodzono projekty: „PKO Bank Polski Biegajmy razem” oraz kampanię „#zkopyta” promującą Cavaliadę.


Projekt „PKO Bank Polski Biegajmy razem” był bezkonkurencyjny w kategorii Content marketing – sport. Jury konkursu przyznało Złotą Szpaltę za komercyjną kampanię o charakterze charytatywnym, angażowanie pracowników i dobrą oprawę PR.

 

Główną nagrodę Bank zdobył także w kategorii Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt. Akcja „#zkopyta”, która promowała warszawską Cavaliadę, została doceniona za zaangażowanie wolontariuszy, dotarcie do grupy docelowej i nienachalną promocję marki.

 

„PKO Bank Polski Biegajmy razem” to autorski projekt, którego celem jest popularyzacja zdrowia, aktywności fizycznej, a także idei wspólnego biegania i pomagania. Podczas sponsorowanych przez Bank masowych imprez biegowych prowadzone są akcje charytatywne „biegnę dla…” na rzecz osób potrzebujących wsparcia w ratowaniu życia lub zdrowia. Od trzech lat jest też organizatorem ogólnopolskiego PKO Biegu Charytatywnego na 12 stadionach w Polsce. W komunikacji Bank duży nacisk kładzie na media społecznościowe. Profil „PKO Bank Polski Biegajmy razem” na Facebooku ma obecnie ponad 55 tys. fanów, a na Instagramie ponad 5,8 tys. obserwujących.

 

Kampania social mediowa „#zkopyta”, realizowana we współpracy z MediaStorm, w niestandardowy sposób komunikowała warszawski finał zawodów jeździeckich Cavaliada Tour 2017, sponsorowanych od kilku lat przez PKO Bank Polski. Jej celem było podkreślenie tego, co najbardziej wyraziste: emocji i pasji ludzi współtworzących zawody, oczami wolontariuszy z wykorzystaniem hashtaga #zkopyta oraz materiałów wideo.

 

Szpalty Roku jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Upowszechnia wysokie standardy w tworzeniu polskich projektów content marketingowych. Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego były doceniane już we wcześniejszych edycjach konkursu. Przykładowo w ubiegłym roku Bank otrzymał złoto za unikatowy na rynku projekt Bankowiki oraz brąz: za kampanię PR „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia” i za portal dla klientów Bankomania.

Źródło: PKO Bank Polski

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular