Strona główna Wiadomości Dwie Złote Szpalty dla PKO Banku Polskiego

Dwie Złote Szpalty dla PKO Banku Polskiego

Dwie Złote Szpalty dla PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski otrzymał dwie Złote Szpalty w konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Nagrodzono projekty: „PKO Bank Polski Biegajmy razem” oraz kampanię „#zkopyta” promującą Cavaliadę.


Projekt „PKO Bank Polski Biegajmy razem” był bezkonkurencyjny w kategorii Content marketing – sport. Jury konkursu przyznało Złotą Szpaltę za komercyjną kampanię o charakterze charytatywnym, angażowanie pracowników i dobrą oprawę PR.

 

Główną nagrodę Bank zdobył także w kategorii Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt. Akcja „#zkopyta”, która promowała warszawską Cavaliadę, została doceniona za zaangażowanie wolontariuszy, dotarcie do grupy docelowej i nienachalną promocję marki.

 

„PKO Bank Polski Biegajmy razem” to autorski projekt, którego celem jest popularyzacja zdrowia, aktywności fizycznej, a także idei wspólnego biegania i pomagania. Podczas sponsorowanych przez Bank masowych imprez biegowych prowadzone są akcje charytatywne „biegnę dla…” na rzecz osób potrzebujących wsparcia w ratowaniu życia lub zdrowia. Od trzech lat jest też organizatorem ogólnopolskiego PKO Biegu Charytatywnego na 12 stadionach w Polsce. W komunikacji Bank duży nacisk kładzie na media społecznościowe. Profil „PKO Bank Polski Biegajmy razem” na Facebooku ma obecnie ponad 55 tys. fanów, a na Instagramie ponad 5,8 tys. obserwujących.

 

Kampania social mediowa „#zkopyta”, realizowana we współpracy z MediaStorm, w niestandardowy sposób komunikowała warszawski finał zawodów jeździeckich Cavaliada Tour 2017, sponsorowanych od kilku lat przez PKO Bank Polski. Jej celem było podkreślenie tego, co najbardziej wyraziste: emocji i pasji ludzi współtworzących zawody, oczami wolontariuszy z wykorzystaniem hashtaga #zkopyta oraz materiałów wideo.

 

Szpalty Roku jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Upowszechnia wysokie standardy w tworzeniu polskich projektów content marketingowych. Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego były doceniane już we wcześniejszych edycjach konkursu. Przykładowo w ubiegłym roku Bank otrzymał złoto za unikatowy na rynku projekt Bankowiki oraz brąz: za kampanię PR „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia” i za portal dla klientów Bankomania.

Źródło: PKO Bank Polski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.