Strona główna Wiadomości Bankowość internetowa i mobilna w Banku Zachodnim WBK [Infografika]

Bankowość internetowa i mobilna w Banku Zachodnim WBK [Infografika]

Bankowość internetowa i mobilna w Banku Zachodnim WBK [Infografika]

Wśród klientów kontaktujących się z bankiem zdalnie największą popularnością spośród wszystkich dostępnych kanałów cieszy się bankowość internetowa. Korzysta z niej 61 proc. osób. Stale i dynamicznie rośnie jednak zainteresowanie bankowością mobilną.

 

Co ciekawe, w grupie cyfrowych klientów banku większy jest udział kobiet niż mężczyzn  – 52 proc. w porównaniu z 48 proc. Kobiety nieco częściej korzystają z internetowego serwisu transakcyjnego i wersji light na komórki. Z kolei mężczyźni preferują aplikację bankowości mobilnej.

 

Najliczniejszą grupą wiekową wśród klientów preferujących kanały zdalne w kontakcie z bankiem są osoby w wieku od 27 do 35 lat. Co bardzo ciekawe, liczba klientów w wieku powyżej 50 lat, którzy korzystają z BZWBK24 Internet jest porównywalna z liczą klientów w wieku między 18 a 26 lat.  

 

Aż 24 proc. stanowią mieszkańcy Warszawy, Poznania, Wrocławia (w każdym z miast 6 proc. udziału wszystkich klientów), następnie Krakowa, Gdańska i Łodzi (po 2 proc.).

Źródło: BZ WBK

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.