Strona głównaWiadomościBank Millennium uczy, jak zabezpieczyć swoje finanse

Bank Millennium uczy, jak zabezpieczyć swoje finanse

Z początkiem lipca wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna Banku Millennium, która promuje wiedzę o wygodnych formach zabezpieczenia finansowego. W kreatywny i lekki sposób, z wykorzystaniem narzędzi angażujących odbiorców, Bank Millennium prześwietli dobre i złe nawyki Polaków dotyczące oszczędzania oraz poda wskazówki, w jaki sposób systematycznie powiększać swoją poduszkę finansową.

 

Klienci Banku Millennium przekonali się do oszczędzania – w 2013 roku odkładają dużo i masowo. Środki zgromadzone na kontach oszczędnościowych w Banku Millennium urosły przez pierwsze sześć miesięcy roku o 38%, a wartość wszystkich oszczędności klientów indywidualnych osiągnęła poziom 32,6 mld złotych. Rosnące zainteresowanie oszczędzaniem wśród swoich klientów bank zaobserwował już wcześniej. W 2012 roku liczba kont oszczędnościowych wzrosła o 31% (do ponad miliona), a liczba klientów posiadających konta tego typu zwiększyła się o blisko 30% (do 900 tys.).

 

– Wygląda na to, że rok 2013 upłynie pod znakiem oszczędzania – mówi Marek Ubysz, kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium. – Klienci coraz chętniej odkładają dziś swoje pieniądze na rachunkach oszczędnościowych, które oprócz zysku zapewniają wygodny dostęp do środków. Efektem jest wzrost wolumenu na tego typu kontach o ponad 20%. Dziś już połowa klientów banku posiada na kontach oszczędnościowych i lokatach stałe oszczędności – podkreśla.

 

Bank Millennium dostrzegł ten trend i oferuje pomoc wszystkim oszczędzającym Polakom w jeszcze bardziej skutecznym deponowaniu pieniędzy.

 

Od początku lipca bank promuje racjonalne oszczędzanie oraz związane z nim zabezpieczenie finansowe. Jednocześnie Bank Millennium będzie zachęcał Polaków do posiadania żelaznej rezerwy pieniężnej czyli „poduszki finansowej”, na wypadek utraty źródła dochodów. Kampania potrwa do końca roku i obejmować będzie między innymi intensywne działania public relations, a także projekty specjalne z ogólnopolskimi dziennikami i portalami.

 

Jednym z głównych elementów działań Banku Millennium w trakcie kampanii będzie opracowanie, we współpracy z ośrodkiem badawczym, raportu dotyczącego zabezpieczenia finansowego Polaków. Bank opublikuje również sondy internetowe, których podane w przystępnej formie wyniki mają zachęcać do oceny własnych postaw i nawyków związanych z oszczędzaniem. Wyniki sond zostaną opracowane i skomentowane przez ekspertów, w tym psychologa biznesu. Jednocześnie poprzez działania komunikacyjne bank będzie promować racjonalne zarządzanie budżetem domowym i posiadanie „poduszki finansowej”, która zabezpieczy nas finansowo przed losowymi wypadkami.

 

Przekazanie wiedzy na temat racjonalnego zarządzania osobistym budżetem to nie wszystko. Bank będzie również promować szeroki wybór rozwiązań finansowych motywujących i ułatwiających efektywne oszczędzanie – w tym Managera Finansów i Konto Oszczędnościowe Twój Cel.

Źródło: Bank Millennium

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular