Strona główna Wiadomości Alior Bank rozpoczął kampanię "Dumni jak sponsor, wierni jak kibice"

Alior Bank rozpoczął kampanię "Dumni jak sponsor, wierni jak kibice"

Alior Bank rozpoczął kampanię "Dumni jak sponsor, wierni jak kibice"

Z okazji zbliżającego się piłkarskiego święta – Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – Alior Bank wystartował z ogólnopolską akcją marketingową. Multimedialna kampania jedynego banku grającego na pozycji oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej prowadzona jest pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.


Na potrzeby kampanii powstały 15-sekundowy spot reklamowy oraz 8-sekundowy billboard sponsorski (można je obejrzeć na oficjalnym kanale banku w serwisie YouTube: https://youtu.be/7RtEY6OQF4E oraz https://youtu.be/uEXf4w7fFNA ). Reklamy promują Alior Bank jako jedyny bank oficjalnie sponsorujący Reprezentację Polski w piłce nożnej.

Spoty towarzyszyć będą m.in. kronice „Biało-Czerwoni” poświęconej polskiej drużynie, nadawanej codziennie, do 10 lipca, w TVP1, a także transmisjom meczów w Polsacie oraz innym programom telewizyjnym – nie tylko tym o tematyce piłkarskiej.

 

Emisje reklam w TV wspierają m.in. działania w internecie. Na portalu banku, w sekcji „Dumni z Reprezentacji”, można znaleźć materiały specjalne i informacje na temat Reprezentacji, które będą regularnie aktualizowane. Warto również śledzić fanpage Alior Banku na Facebooku, na którym planowane są konkursy oraz akcje dla fanów. Komunikacja w internecie obejmie także działania kontekstowe i zasięgowe z wykorzystaniem materiałów wideo.

 

Ponad 2 miliony adresatów w całej Polsce otrzyma przesyłki reklamowe w formie „kartek pocztowych z Francji”. Mailing zachęcać będzie do odwiedzenia placówek, skorzystania ze specjalnej oferty i odbioru piłkarskich gadżetów. Ponadto reklamy pojawią się na witrynach wybranych oddziałów.

 

Za przygotowanie spotów TV odpowiadała agencja PZL, a za materiały online – agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe.

Źródło: Alior Bank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.