Strona główna Wiadomości Wyróżnienie Szpalty Roku dla Banku BGŻ BNP Paribas

Wyróżnienie Szpalty Roku dla Banku BGŻ BNP Paribas

Wyróżnienie Szpalty Roku dla Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał wyróżnienie w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku! Jury Konkursu, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, nagrodziło projekt Banku AgroKurier magazyn nowoczesnego rolnika w kategorii: content marketing rolnictwo i pokrewne, doceniając magazyn za praktyczne treści, nieinwazyjnie połączone z ofertą produktową oraz przemyślane podejście do formy gazety i sposobu jej dystrybucji. 

 

Statuetki wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.

 AgroKurier to autorski projekt Banku BGŻ BNP Paribas, zainicjowany w 2016 r., którego celem jest dostarczanie ciekawych, poszukiwanych i chętnie czytanych informacji pomocnych w prowadzeniu gospodarstw i firm agro. Magazyn dedykowany jest  ludziom i sprawom związanym z rolnictwem. Gazeta dystrybuowana jest podczas masowych imprez targowych, w których Bank bierze udział oraz we wszystkich oddziałach Banku BGŻ BNP Paribas. 

 

AgroKurier realizowany jest we współpracy z agencją AUDE, od kilku lat przygotowującej projekty odnoszące sukcesy w konkursach custom publishing w Polsce i na świecie (m.in. USA, Niemcy). 

Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowany jest od dziesięciu lat przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Ma na celu upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Power of Content Marketing Awards to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe (digital i print).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.