Strona główna Wiadomości Trwają prace nad przywróceniem pełnej dostępności do bankowości internetowej Pocztowy24

Trwają prace nad przywróceniem pełnej dostępności do bankowości internetowej Pocztowy24

Trwają prace nad przywróceniem pełnej dostępności do bankowości internetowej Pocztowy24

Klienci mogą dokonywać operacji kartami do rachunków w Banku Pocztowym (wpłaty/wypłaty), jak również dokonywać tych transakcji w placówkach Poczty Polskiej. Występuje jednak czasowy problem z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych.


W miniony weekend Bank prowadził prace konserwacyjne, o czym informował Klientów za pośrednictwem strony www oraz Infolinii. Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR wczoraj i dzisiaj.

 

Wszelkie transakcje dokonane przez Klientów 5 grudnia br. za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach zgodnie z datą ich złożenia.

– Przepraszamy Klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki Klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię mówi Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

 

Jednocześnie reklamacje Klientów dotyczące operacji dokonanych w tym czasie rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym. 

 

Bank będzie na bieżąco informował o postępie w przywróceniu pełnej dostępności usług.

Źródło: Bank Pocztowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.