Strona główna Wiadomości „Tankuj korzyści do pełna” z Toyota Bank przez kolejny rok

„Tankuj korzyści do pełna” z Toyota Bank przez kolejny rok

„Tankuj korzyści do pełna” z Toyota Bank przez kolejny rok

Toyota Bank przedłuża o kolejny rok znaną już z poprzednich lat kampanię promocyjną „Tankuj korzyści do pełna”. Dzięki temu, kierowcy aut dowolnej marki, którzy posiadają bądź założą Konto Jedyne, znów będą mogli uzyskać nawet 10% zwrotu wydatków na paliwo. Jeśli utrzymają określone saldo konta oraz oszczędności, a przy tym zrealizują wymaganą kwotę transakcji, w skali roku mogą zaoszczędzić nawet 600 zł.

Na bazie sukcesów tegorocznej edycji akcji „Tankuj korzyści do pełna”, Toyota Bank wydłuża okres trwania promocji o kolejny rok – do 31 grudnia 2017 roku. W związku z tym, od dotychczasowych uczestników, nie będzie wymagana ponowna rejestracja do promocji.
Przede wszystkim aby móc skorzystać z promocji, należy posiadać bądź założyć Konto Jedyne w Toyota Bank. Jest to rachunek dedykowany wszystkim zmotoryzowanym, bez względu na wiek czy markę posiadanego samochodu. Następnie, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na koncie, poziomu oszczędności w Banku oraz od wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5, aż do 10 % zwrotu za paliwo.

Dzięki promocji „Tankuj korzyści do pełna” oferowanej przez Toyota Bank, kierowcy mogą otrzymać zwrot nawet do 50 zł miesięcznie za zakupione paliwo – co przy obecnych cenach na stacjach paliw, stanowi ok. 130 litrów zatankowanej benzyny lub ropy w skali roku.
– Akcja „Tankuj korzyści do pełna” okazała się dużym sukcesem. W ramach promocji, aktywni Klienci Toyota Bank zyskują podwójnie. Z jednej strony wypracowują zyski na korzystnie oprocentowanych depozytach, a do tego oszczędzają na wydatkach związanych z paliwem. Przedłużając promocję, postanowiliśmy nie zmieniać pozostałych warunków. Ponadto w celu wsparcia korzyści uzyskiwanych przez naszych Klientów, w tym roku wprowadziliśmy do oferty nowe produkty depozytowe – mówi Dominika Cepek, Marketing Manager w Toyota Bank Polska.

Źródło: Toyota Bank Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.