Strona głównaWiadomościRuszyła kampania dla mikrofirm w BNP Paribas Banku Polska

Ruszyła kampania dla mikrofirm w BNP Paribas Banku Polska

BNP Paribas Bank Polska pod hasłem „Weź kredyt dla firm i niech każdy projekt szybko się ziszcza” rozpoczął kampanię promującą nowy kredyt gotówkowy dla małych firm. Bank jest obecny w prasie branżowej oraz na największych portalach internetowych.


3 kwietnia br. wystartowała kampania, w której bank komunikuje, że dzięki kredytowi dla mikrofirm każdy projekt szybko się ziszcza. Działania promocyjne prowadzone w prasie branżowej, w takich tytułach jak m.in.: „Gazeta Lekarska”, „Gazeta Farmaceutyczna”, „Gazeta Podatkowa” czy „Radca Prawny” oraz Internecie (onet.pl, wp.pl, forbes.pl, newsweek.pl) są skierowane do właścicieli przedsiębiorstw handlowo-usługowych, a także przedstawicieli wolnych zawodów, np. architektów, adwokatów, lekarzy, farmaceutów.

 

Promowany w kampanii kredyt gotówkowy dla firm przeznaczony jest na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Pożyczka dostępna jest w wysokości nawet do 400 tys. zł, przy zmiennym oprocentowaniu z marżą już od 2,99 proc. (dotyczy kredytów od 150 tys. zł bez zabezpieczeń). Decyzja kredytowa podejmowana jest w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest już w 48 godzin w całej kwocie na rachunku bieżącym.

Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media, natomiast za działania w internecie Sales&More.

 

Komentarz video Piotra Makowskiego, dyrektora ds. Zarządzania Segmentem Małych Firm w Banku BNP Paribas.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular