Strona głównaWiadomościRaiffeisen Polbank wybrał agencję BTL

Raiffeisen Polbank wybrał agencję BTL

W przetargu na agencję BTL organizowanym przez Raiffeisen Polbank zwyciężyła agencja Focus Advantage i Comfitura należące do grupy agencyjnej Focus Media Group.

 

Zaprezentowały one najlepsze podejście strategiczne oraz kreatywne do zadań wskazanych przez bank w briefie. Dodatkowo zaproponowały również wiele niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych.

 

Focus Advantage będzie główną agencją Raiffeisen Polbank w zakresie BTL,
a Comfitura w obszarze działań internetowych. Umowa zostaje podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Raiffeisen Polbank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular