Strona głównaWiadomościRaiffeisen Polbank nagradza najlepsze pomysły na hasła dopingujące Justynę Kowalczyk.

Raiffeisen Polbank nagradza najlepsze pomysły na hasła dopingujące Justynę Kowalczyk.

Wielkimi krokami zbliżają się zawody Pucharu Świata w Biegach Narciarskich w Szklarskiej Porębie (18-19 stycznia 2014 roku). Dla wielu osób będzie to jedyna możliwość zobaczenia Justyny Kowalczyk na żywo i przeżycia wielkich emocji związanych ze startem polskiej biegaczki. Zapowiada się świetna atmosfera i zacięta rywalizacja. To także szansa dla kibiców na gorące dopingowanie swojej idolki. Justyna wielokrotnie podkreślała, jak ważne jest dla niej wsparcie polskich miłośników sportu.


Właśnie w tym celu oficjalny sponsor Justyny Kowalczyk – Raiffeisen Polbank uruchomił
na fanpageu biegaczki specjalną aplikację konkursową, w której fani mieli za zadanie wymyślenie sloganu zagrzewającego Justynę do walki.

 

1482771_690704484307244_1859895629_n

https://www.facebook.com/kibicujjustynie/app_719006548111630

 

I znamy już zwycięskie hasło. „Nasza Justynko nasza mistrzyni, stawaj na skrzyni!” – to właśnie tym okrzykiem zostanie ozdobiona specjalna flaga, która znajdzie się na trasie biegu w Szklarskiej Porębie.

 

Na czym polegała aplikacja?

 

Zasady działania były bardzo proste. Każdy z fanów mógł zgłosić pięć propozycji haseł sportowych dla naszej mistrzyni. Pomysły oceniali uczestnicy konkursu, oddając swoje głosy na poszczególne hasła. Nagrodą główną w konkursie była możliwość nadrukowania sloganu na specjalnej fladze, która pojedzie na zawody do Szklarskiej Poręby. Ponadto autor zwycięskiego hasła oraz czterech pozostałych laureatów z największą liczbą głosów otrzymali podwójne zaproszenia na zawody Pucharu Świata.

 

„To niesamowite uczucie mieć za sobą wsparcie w postaci tak licznego grona oddanych fanów. Codziennie, zwłaszcza w okresie zawodów otrzymuję od kibiców ogromną ilość ciepłych, motywujących do działania słow. Bardzo się cieszę, z inicjatywy powstałej na Facebooku. Dzięki aplikacji fani otrzymali szansę na realny wkład w budowanie mojej ścieżki do zwycięstwa” – podkreśla Justyna Kowalczyk.

 

Konkurs zakończył się 7 stycznia z liczbą 1076 haseł zgłoszonych przez prawie 1500 fanów.

Poniżej zdjęcia ekranów aplikacji:

 

Screen1

 

Screen2

Za działania komunikacyjne na oficjalnym fanpageu Justyny Kowalczyk odpowiada Agencja faceADDICTED, która profilem opiekuje się od października 2013 roku. Zespół faceADDICTED zajmował się m.in. przeprowadzeniem konkursu na mema z biegaczką i rycerzem, który spotkał się z dużą aprobatą ze strony fanów.

Źródło: Raiffeisen Polbank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular