PKO Bank Polski trzykrotnie nagrodzony w konkursie Szpalty Roku 2016

PKO Bank Polski trzykrotnie na podium tegorocznej edycji Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Bank otrzymał złoto za unikatowy na rynku projekt Bankowiki oraz brąz: za kampanię PR „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia” oraz za Bankomanię

Bankowiki  PKO Banku Polskiego – interaktywny leksykon haseł ekonomicznych – otrzymując „Złotą Szpaltę” była bezkonkurencyjna w kategorii Content marketing – finanse i ubezpieczenia tegorocznego konkursu Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”. Jury zwróciło szczególną uwagę na wyjątkowość projektu, jego unikalną formułę, profesjonalizm przygotowania a także nienarzucającą się formę prezentacji. Bankowiki udowadnia, że tematyka finansowa może być równie atrakcyjna w warstwie merytorycznej, jak i wizualnej. Projekt pokazuje, jak kreatywnie używać różnych form contentu – wskazywało jury.

W tej samej kategorii Bank otrzymał także „Brązową Szpaltę” za kampanię PR i propagowanie idei i filozofii oszczędzania prowadzone pod hasłem „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia”. Zwracając szczególną uwagę na edukację w zakresie możliwości i skuteczności długoterminowego oszczędzania, odkładania na emeryturę, wskazując różnorodność produktów i usług finansowych, które mogą być pomocne.

Jury konkursu doceniło pozytywne, intrygujące zdefiniowanie tematy, wielokanałowe dotarcie oraz wysokiej jakości content.

Po raz kolejny doceniono także portal Bankomania , który w kategorii: Portal tematyczny dla klientów tym roku wyróżniono „Brązową Szpaltą”. Uznanie jury zyskała wysoka jakość edukacyjna i merytoryczna, spójnie łącząca potrzeby klientów oraz cele strategii marki.

– W najważniejszej dla nas kategorii czyli „finanse i ubezpieczenia” byliśmy bezkonkurencyjni! To pokazuje, że nasze projekty są nie tylko innowacyjne, ale także jak w przypadku Bankowiki nawet krok przed innymi. Cieszymy się z uznania profesjonalistów, którzy docenili nasze przedsięwzięcia kompleksowo – zarówno wymiar merytoryczny, jak i różnorodny koncept wizualny. To dla nas ważne, tym bardziej, że wszystkie działania inicjujemy sami! – podkreśla Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.  

Bankowiki to przygotowane na wzór Wikipedii kompendium (ponad 1 tys.) pojęć ekonomicznych. Unikalne na rynku rozwiązanie jest integralną częścią edukacyjno-informacyjnego portalu Bankomania.pkobp.pl, przewodnika po świecie finansów. Dzięki elektronicznemu formularzowi każdy może zaproponować rozwinięcie haseł lub nowe terminy, które mogą być komentowane przez internautów. Część z nich ilustrują materiały wideo.

Informacyjno-edukacyjny portal Bankomania, dedykowany wszystkim osobom chcącym poznać bliżej świat finansów, ma coraz więcej czytelników (w ciągu roku wzrost odsłon o 500 proc.). Odbiorcy aktywnie reagują na prowadzone na portalu działania komunikacyjne. Profesjonaliści zaś doceniają go za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i wiedzy eksperckiej, a także zastosowanie rozwiązań edytorskich i multimedialnych wpływających na spójny przekaz i wizerunek PKO Banku Polskiego.

Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego są doceniane i nagradzane. We wcześniejszych edycjach konkursu Szpalty Roku bank doceniony został nie tylko za realizowane projekty ale również za całokształt, wielokierunkowość i spójność komunikacji. W konkursie Biuletynów Firmowych 2015 agencji wydawniczej Agape uznanie zyskał portal Bankomania, a Bankowiki znalazło się w tegorocznym raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2015” przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Źródło: PKO Bank Polski

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.