Strona główna Wiadomości PKO Bank Polski ruszył z wiosenną promocją Mini Ratki

PKO Bank Polski ruszył z wiosenną promocją Mini Ratki

PKO Bank Polski ruszył z wiosenną promocją Mini Ratki

Pod hasłem „Mini Ratka z gwarantowaną stałą ratą” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję krótkoterminowej pożyczki gotówkowej na maksymalnie 6 miesięcy. Promocja potrwa do 16 kwietnia, a towarzyszy jej kampania marketingowa. Dla stałych klientów bank przygotował uproszczony, czyli szybki i wygodny proces uzyskania środków.

– Nową ofertę popularnej Mini Ratki PKO Bank Polski przygotował z myślą o klientach, którzy poszukują krótkoterminowego finansowania, szybkiej decyzji i minimum formalności. Jestem przekonana, że w okresie przedświątecznym ta formuła spotka się z zainteresowaniem klientów – mówi Ewa Grabarczyk, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych.

Mini Ratka w PKO Banku Polskim z oprocentowaniem tylko 1 proc. dostępna jest od 1 marca 2016 roku. Na atrakcyjnych warunkach, na okres 6 miesięcy pożyczyć można nawet 120 000 zł (wraz z kredytowanymi kosztami), a prowizja za udzielenie pożyczki wynosi 9,99 proc. Udzielenie pożyczki i jej wysokość uzależnione są od pozytywnej oceny zdolności kredytowej. Tego typu promocje dla klientów są stałym elementem polityki Banku i promują jeden z najpopularniejszych produktów bankowych. Nowej ofercie towarzyszy kampania marketingowa, która potrwa do 16 kwietnia. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty są emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się agencje Universal McCann oraz Value Media.

PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad usprawnieniami procesów sprzedaży pożyczki gotówkowej, niezależnie od kanału dystrybucji. Dla klientów najbardziej odczuwalną zmianą jest skrócenie czasu oczekiwania na decyzję kredytową i wypłatę środków. Dodatkowo stali klienci Banku mają dostęp do spersonalizowanej oferty kredytowej, dzięki czemu oczekiwana przez klienta kwota może znaleźć się na jego rachunku nawet w 30 minut. Ten nowy proces jest multikanałowy tzn. dostępny w oddziałach banku oraz za pośrednictwem Contact Center, a już od kwietnia br. także w serwisie transakcyjnym iPKO. Rozwiązania te zapewnią stałym klientom Banku efektywny dostęp do kredytów gotówkowych, tj. możliwość szybkiego zaciągnięcia pożyczki, nawet do 120 000 zł bez konieczności dostarczania dodatkowych dokumentów dotyczących zatrudnienia i dochodu. W ub. roku, wśród zmian mających zwiększyć dostępność oferty kredytowej, znalazły się m.in. podwyższona kwota kredytów dostępnych bez zabezpieczenia: do 50 tys. zł przy sprzedaży zdalnej i 120 tys. zł w pozostałych kanałach oraz wprowadzenie możliwości dokumentowania dochodów w postaci PIT.

Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Opłat i Prowizji bankowych oraz Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO), są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na www.pkobp.pl.

Źródło: PKO Bank Polski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.