Pięć gwiazdek "Forbes" dla bankowości prywatnej Citi Handlowy

Citi Handlowy poraz kolejny otrzymał najwyższą ocenę dla swojej bankowości prywatnej w prestiżowym ratingu przygotowywanym przez magazyn „Forbes”. Tym razem szczególnie doceniono wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych wspomagających pracę doradców i przyspieszających proces inwestycyjny.


Tegoroczne zestawienie „Forbes” prezentujące rating usług z segmentu private banking objęto 11 banków. W uzasadnieniu o przyznaniu pięciu gwiazdek dla Citi Handlowy, miesięcznik przyznał plus za „duże inwestycje w mobilność doradców”. Magazyn odnotował, że bank wzmocnił swój globalny charakter, skupiając się na klientach prowadzących interesy na całym świecie oraz przypominał o rewolucyjnej przebudowej oferty dla najzamożniejszych klientów Citigold Private Client w 2015 roku.

 

– Pięć gwiazdek w ratingu „Forbes”, a także fakt, że otrzymujemy je kolejny rok z rzędu jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i jednocześnie zobowiązaniem na przyszłość. Cieszę się, że doceniono nasze starania, aby dostarczać klientom innowacyjne oraz unikatowe na rynku rozwiązania w obszarze private banking. Aplikacja CitiPlanner, którą wdrożyliśmy w tym roku wspiera opiekunów klienta w zakresie prezentacji materiałów dotyczących produktów inwestycyjnych oraz realizacji transakcji w ich zakresie. Dzięki niej możemy zaproponować klientowi spotkanie w dogodnym dla niego czasie i miejscu, a efekty takiego spotkania mogą być natychmiastowe. CitiPlanner to bardzo wszechstronne narzędzie, które zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku – mówi Marcin Rosiecki, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej w Citi Handlowy.

 

Wprowadzona w drugim kwartale 2016 roku aplikacja CitiPlanner na iPada pozwala opiekunom klientów Citigold oraz Citigold Private Client automatycznie przeprowadzić badanie indywidualnej sytuacji klienta, określić profil ryzyka i dopasować modelowy portfel do jego preferencji. Przy pomocy aplikacji CitiPlanner opiekun klienta jest w stanie wygenerować rekomendację inwestycyjną. Zarówno prezentacja oferty, jak i proces wydawania rekomendacji odbywa się na ekranie tabletu, na którym też od razu może złożyć eletroniczny podpis. Proces zakupu inwestycji przeprowadzany jest całkowicie elektronicznie – dokumentacja przesyłana jest w formie mailowej na adres klienta, a potwierdzenie wysyłane SMSem.

 

„Forbes” w corocznym zestwieniu bankowości prywatnej uwzględnia szerokość oferty inwestycyjnej, jej elastyczność oraz fakt czy bank odpowiada na trendy rynkowe. Pod uwagę brane jest również podejście do klienta: doradztwo inwestycyjne, kwestie produktów inwestycyjnych szytych na miarę potrzeb klienta, inwestycyjnych, jakość i częstotliwość raportowania wyników i stanu portela inwestycyjnego. Kolejne aspekty to liczba programów rabatowych, organizacja konferencji oraz usługi pozafinansowe.

 

Pięć gwiazdek w rankingu „Forbes” to kolejne potwierdzenie silnej pozycji Citi Handlowy w segmencie dla klienta zamożnego. W ubiegłym roku bank otrzymał pierwsze miejsce w ranking bankowości prywatnej magazynu The Banker” wydawanego przez Financial Times. Z kolei w 2014 roku „Euromoney Magazyn” przyznał Citi Handlowy nagrodę w rankingu Private Banking and Wealth Management Survey 2014″ w kategorii Super affluent clients”.

Źródło: Citi Handlowy

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.