Strona główna Wiadomości Nowa placówka Poczty Polskiej w telewizyjnej reklamie Banku Pocztowego

Nowa placówka Poczty Polskiej w telewizyjnej reklamie Banku Pocztowego

Nowa placówka Poczty Polskiej w telewizyjnej reklamie Banku Pocztowego

We wszystkich placówkach Poczty Polskiej można korzystać z usług finansowych oferowanych przez Bank Pocztowy. To dlatego najnowsza telewizyjna reklama Konta Standard Banku Pocztowego dzieję się w nowej placówce Poczty Polskiej.

 

Akcja najnowszej reklamy Konta Standard Banku Pocztowego rozgrywa się w nowej placówce Poczty Polskiej. W pierwszym ze spotów główny bohater dowiaduje się, że będąc posiadaczem konta w Banku Pocztowym może bezpłatne opłacać rachunki na Poczcie właśnie z Pocztowego Konta Standard. Drugi prezentował będzie możliwość tańszego zakupu leków z użyciem karty Banku Pocztowego przez posiadaczy Konta Nestor.

Reklamy będą prezentowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych w 3 turach, od 15 października do 30 listopada 2013 r.

 

Poczta Polska w styczniu br. przedstawiła pierwsze placówki działające w nowej kolorystyce i w nowym modelu. Urzeczywistniają one cele, jakie Poczta wyznaczyła sobie w strategii – profesjonalną obsługę, łatwy dostęp do usług i przyjazną atmosferę. Do dziś w nowym modelu działa już 17 placówek, do końca roku będzie ponad 70.

 

Nowa placówka ma wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci będą mogli tu także otworzyć konto, kupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.