Jeśli na OFF Festival, to z mBankiem

Już 2 sierpnia rozpocznie się ósma edycja OFF Festivalu, wyjątkowego wydarzenia dla fanów muzyki alternatywnej. Po raz siódmy mecenasem imprezy jest mBank, który także tym razem przygotował dodatkowe atrakcje dla festiwalowiczów: darmowe wejściówki, bilety z rabatem oraz możliwość zwiedzenia kulis imprezy wspólnie z Arturem Rojkiem.

– OFF Festival wspieramy niemal od samego początku, tym bardziej cieszy nas tak dynamiczny rozwój tej imprezy. Jej organizatorom należą się słowa uznania za to, jak w krótkim czasie podnieśli rangę i rozpoznawalność tego festiwalu – mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku i MultiBanku.

Jak co roku, specjalnie dla gości festiwalu, mBank przygotował dodatkowe atrakcje, dzięki którym będą oni mogli nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale też poznać OFF „od kuchni”.

Klienci, którzy zarejestrują się w programie rabatowym mBanku – mOKAZJE – i kupią bilet w sklepie internetowym OFF Festivalu, zapłacą za trzydniowy karnet o 19 złotych mniej. Natomiast bezpłatne wejściówki na  imprezę będą mogły zdobyć osoby, które zaprojektują koszulkę nawiązującą do tegorocznej edycji festiwalu – bilety otrzyma dziesięciu najbardziej kreatywnych autorów.

To nie koniec niespodzianek. – Dodatkowo osoby, które do 22 lipca br. otworzą eKONTO oraz odpowiedzą na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zobaczyć OFF Festival od kuchni?”, będą miały szansę zajrzeć za kulisy imprezy wspólnie z Arturem Rojkiem, twórcą festiwalu – dodaje Marta Bartosiewicz.

Zwycięzców obu konkursów poznamy w środę 24 lipca.

Wszystkich uczestników festiwalu mBank zaprosi także do specjalnej strefy wypoczynkowej na terenie festiwalu, gdzie będzie można napić się dobrej kawy i zrelaksować.

Uczestnicy OFF Festivalu będą mogli też kupić specjalne festiwalowe karty przedpłacone z logo mBanku, które ułatwią rozliczenia na miejscu (karty naładowane będą określoną kwotą, np. 50 zł).

– Płacenie kartą to znacznie wygodniejsze i bezpieczniejsze rozwiązanie, szczególnie podczas festiwalu. Dzięki temu nie trzeba nosić wypchanego portfela. Poza tym, karta mBanku to także swego rodzaju pamiątka z imprezy, gdyż jej wizerunek został zaprojektowany specjalnie na tę okazję – dodaje Marta Bartosiewicz.

Źródło: mBank

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.