Strona główna Wiadomości ING Bank Śląski wyróżniony za kreację wizerunku

ING Bank Śląski wyróżniony za kreację wizerunku

ING Bank Śląski wyróżniony za kreację wizerunku

ING Bank Śląski otrzymał Lamparta 2015 za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej. Laureatów wybrali bankowcy w badaniu przeprowadzonym przez TNS Polska.

 

Jak podaje TNS Polska: „ING Bank Śląski został doceniony przez branżę przede wszystkim za mocną, a zarazem dowcipną, inteligentną i budzącą pozytywne odczucia kampanię reklamową, konsekwentną komunikację wizerunkowo-edukacyjną dotyczącą oszczędzania, zarówno w mediach ATL jak i Internecie oraz działania wizerunkowe nadające ludzki wymiar bankowości – hasło „Liczą się ludzie”.” Dodatkowo, jak stwierdzili konkurenci, bank jest widoczny w mediach poprzez reklamę, ponadto prowadzi akcje CSR.

Lamparty przyznawane są najefektywniej kreowanym markom bankowym. W konkursie wyróżniono banki, które w minionym roku włożyły największy wysiłek w budowanie swojej marki. Szczególną wartością rankingu jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci wybierani są na podstawie sondażu przeprowadzanego przez TNS Polska wśród bankowców. II i III miejsce w rankingu w kategorii marek bankowych otrzymały odpowiednio PKO Bank Polski i Bank Zachodni WBK.

<>W tym roku prestiżowe nagrody zostały wręczone już po raz dwunasty, podczas XV. Konferencji Finansowej TNS Polska. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najbardziej efektywnie kreowały w ciągu minionego roku wizerunek swojej marki.

Źródło: ING Bank Śląski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.