Strona głównaWiadomościInfolinia PKO Banku Polskiego po raz dziesiąty najlepsza na rynku

Infolinia PKO Banku Polskiego po raz dziesiąty najlepsza na rynku

Contact Center PKO Banku Polskiego po raz jedenasty znalazło się na podium badania infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia, w tym po raz dziesiąty jako lider. Infolinia banku zdobyła ogólną ocenę 97,1 punktu przy średniej dla rynku 82,5. Doceniony został kontakt zarówno mailowy, jak i telefoniczny.


Audytorzy najwyżej ocenili dostępność infolinii, jakość połączenia i samej rozmowy, w tym uprzejmość, zaangażowanie i profesjonalizm konsultantów. W przypadku kontaktu mailowego bank również uzyskał maksymalne noty za szybkość odpowiedzi oraz kompetencje i  uprzejmość pracowników.

 

– Możliwość kontaktu z bankiem o każdej porze dnia i nocy jest coraz ważniejsza. Liczy się szybkość reakcji konsultantów, ale i ich profesjonalizm. Każde nasze działanie ma realny wpływ na komfort bankowania milionów naszych klientów, nie możemy więc sobie pozwolić na błędy. Cały czas rozwijamy nasz zespół i procedury, wprowadzając kolejne udogodnienia. Kilka miesięcy temu, jako jedna z pierwszych instytucji finansowych, wprowadziliśmy nowy, bezpłatny numer infolinii – klienci bardzo doceniają to rozwiązanie – mówi Agnieszka Wrońska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Detalicznego PKO Banku Polskiego.

 

Zapewnienie wygody i dostępności oraz szybka i sprawna obsługa we wszystkich kanałach  to główne cele w strategii banku  w obszarze dystrybucji usług bankowych. Oprócz kontaktu z klientami w kanałach zdalnych PKO Bank Polski doskonali też ergonomię kanałów elektronicznych. W audycie jakości usług bankowych, przeprowadzonym w I kwartale 2016 r. przez „Puls Biznesu” i portal Bankier.pl, bardzo wysokie oceny zebrały IKO i iPKO. Pod względem ergonomii, wygody i użyteczności podstawowych procesów wynik na poziomie 71,9 punktów pozwolił zdeklasować konkurencję o prawie 10 punktów, a aplikacja mobilna IKO została uznana za najlepszą na rynku.

 

Wysokie noty ekspertów potwierdzają też opinie samych klientów. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów za II i III kwartał teog roku najwięcej pozytywnych publikacji w całym sektorze bankowym dotyczyło PKO Banku Polskiego. Jednocześnie udział liczby negatywnych opinii był nawet kilkukrotnie mniejszy niż w przypadku innych dużych banków. Podobne wyniki pokazało badanie ARC Rynek i Opinia „Zaufanie Polaków do banków” – zgodnie z nim najwięcej osób, bo aż 40% badanych, jako najbardziej godny zaufania bank wskazywało właśnie PKO Bank Polski.

Źródło: PKO Bank Polski

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular