Strona głównaWiadomościGrupa Alior Banku liderem w pozyskiwaniu klientów w 2013 r.

Grupa Alior Banku liderem w pozyskiwaniu klientów w 2013 r.

­­Grupa Alior Banku była w ubiegłym roku bezkonkurencyjna pod względem przyrostu liczby rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych dla klientów indywidualnych. Alior Bank wraz z Alior Sync zwiększył liczbę prowadzonych kont osobistych o blisko 278 tys. w ujęciu rocznym.


Według raportu przygotowanego przez redakcję portalu PRNews.pl, Grupa Alior Banku może po raz kolejny pochwalić się największą dynamiką wzrostu liczby rachunków osobistych dla klientów detalicznych, spośród banków biorących udział w zestawieniu.

 

Wzrost liczby prowadzonych ROR-ów na koniec 2013 r. (rok do roku)

 

Źródło: Raport PRNews.pl: Rynek kont osobistych – IV kw. 2013


Alior Bank w 2013 r. zwiększył liczbę prowadzonych rachunków osobistych o 156,5 tys., podczas gdy Alior Sync o 121,4 tys. Oznacza to, że łącznie Grupa Alior Banku odnotowała wzrost liczby ROR-ów o blisko 278 tys. Bank, który został sklasyfikowany na drugim miejscu w rankingu otworzył o ponad 45 tys. rachunków mniej od lidera. Grupa Alior Banku na koniec 2013 r. obsługiwała ponad 1 489 tys. kont osobistych klientów detalicznych i tym samym awansowała na 7. miejsce wśród banków pod względem liczby prowadzonych rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

 

Dziesięć największych banków pod względem liczby ROR-ów na koniec 2013 r.

MiejsceBankIV kw. 2012IV kw. 2013Różnica
1.PKO BP6 220 0006 318 00098 000
2.Bank Pekao SA3 408 4463 536 631128 185
3.BZ WBK2 676 9862 810 000133 014
4.mBank2 534 2002 684 632150 432
5.ING Bank Śląski1 949 0002 106 000157 000
6.Bank Millennium1 572 6171 489 924-82 693
7.Grupa Alior Banku*1 211 5001 489 400277 900
8.Eurobank1 463 0111 422 900-40 111
9.Credit Agricole Bank Polska1 199 3601 057 015-142 345
10.Bank Pocztowy727 332839 678112 346

* Dane łącznie Alior Banku i Alior Sync

Na podstawie danych portalu PRnews.pl. – klienci indywidualni, jedynie konta złotowe, bez rachunków oszczędnościowych.


Wyniki raportu są odzwierciedleniem atrakcyjnej i różnorodnej oferty Grupy Alior Banku skierowanej zarówno do klientów ceniących sobie zalety bankowości tradycyjnej, jak również do klientów aktywnie korzystających z bankowości internetowej i mobilnej. Szczególnie dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszy się konto „Konto Rozsądne” Alior Banku, którego głównym benefitem jest możliwość uzyskania 3% zwrotu wydatków poniesionych za zakupy spożywcze.

 

Raport portalu PRNews.pl powstał na podstawie porównania przyrostu liczby ROR-ów netto, stanowiącego różnicę między otwartymi i zamkniętymi kontami osobistymi w dwudziestu bankach objętych badaniem. Według stanu na koniec 2013 roku, banki te prowadziły 27,4 mln ROR-ów, czyli o milion więcej w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej.

 

Dodatkowe informacje o raporcie: http://prnews.pl/raporty/raport-prnewspl-rynek-kont-osobistych-iv-kw-2013-3085978

Źródło: Alior Bank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular