Strona głównaWiadomościGetin Bank laureatem głównej nagrody IPRA Golden World Awards

Getin Bank laureatem głównej nagrody IPRA Golden World Awards

Getin Noble Bank znalazł się w gronie zwycięzców Golden World Awards – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży Public Relations. Bank został doceniony za kompleksową strategię komunikacji sieci innowacyjnych, samoobsługowych oddziałów Getin Point i otrzymał główną nagrodę w kategorii „Launch of a New Service”. W tegorocznej rywalizacji, organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) wzięło udział niemal 450 projektów z całego świata. Ceremonia wręczenia statuetek odbędzie się 28 sierpnia w Johanessburgu.

 

Celem Golden World Awards jest wyróżnienie najskuteczniejszych i najbardziej kreatywnych kampanii PR ostatniego roku. Laureaci tegorocznej edycji, wśród których znalazł się również Getin Bank zostali wybrani przez międzynarodowe jury ekspertów ds. komunikacji spośród zgłoszeń z całego globu. Bank otrzymał prestiżową główną nagrodę w kategorii „Launch of a New Service” za kompleksowe działania komunikacyjne realizowane przy okazji premiery rewolucyjnej sieci placówek Getin Point – pierwszych w Polsce samoobsługowych oddziałów bankowych.

 

Głównym celem nagrodzonych przez kapitułę konkursu działań komunikacyjnych było przedstawienie odbiorcom zupełnie nowego na polskim rynku kanału dostępu do usług bankowych, opartego na zaawansowanej technologii VTM. Kierowana do zróżnicowanych grup docelowych kampania obejmowała m.in. współpracę z blogerami technologicznymi, mediami biznesowymi, a także zrealizowaną w partnerstwie z siecią kin akcję teaserową, przygotowaną bezpośrednio dla klientów Getin Point. Komunikacja skoncentrowana była na kluczowych przekazach nowego projektu: innowacyjności, komforcie i bezpieczeństwie placówek.

 

Prezentując pierwsze w Polsce samoobsługowe oddziały banku wchodziliśmy na zupełnie nowe terytorium – nie tylko w dziedzinie nowoczesnej bankowości, ale również w zakresie kontaktu z Klientem. Przedstawienie rewolucyjnego systemu obsługi było największym wyzwaniem prowadzonych przez nas działań komunikacyjnych. Zależało nam na podkreśleniu najważniejszych korzyści urządzenia, które łączy w sobie elastyczność i funkcjonalność bankowości elektronicznej z komfortem bezpośredniego kontaktu z konsultantem. Kompleksowa, wielokanałowa strategia pozwoliła nam dotrzeć do zróżnicowanego grona odbiorców. Jesteśmy bardzo dumni, że kapituła Golden World Awards uznała nasz projekt za jedną z najlepszych kampanii na świecie –mówi Wojciech Sury, Dyrektor Biura Public Relations, Getin Noble Bank.

 

Szczegóły konkursu Golden World Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations można znaleźć tutaj. Szczegółowe informacje na temat samoobsługowych placówek Getin Point są dostępne na stronie www.getinbank.pl

Źródło: Getin Noble Bank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular