Strona głównaWiadomościEwolucja aplikacji mobilnej Getin Noble Banku

Ewolucja aplikacji mobilnej Getin Noble Banku

Getin Noble Bank wprowadził odświeżoną wersję aplikacji mobilnej. W nowej odsłonie bankowość mobilna jest jeszcze bardziej praktyczna i wygodna. Wszystkie zmiany wprowadzono zgodnie z najnowszymi trendami, z myślą o realnych potrzebach użytkowników. Udoskonalony, lekki design, intuicyjna nawigacja, możliwość szybkiej i prostej personalizacji to tylko niektóre z wdrożonych modyfikacji. Bank wzbogacił swoją ofertę również o nowe funkcjonalności – od 13 maja użytkownicy aplikacji mobilnej mogą korzystać z płatności zbliżeniowych w technologii HCE oraz BLIK.

 

Nowa wersja aplikacji mobilnej jest jeszcze bardziej nowoczesna i przyjazna użytkownikowi, m.in. dzięki odświeżonej warstwie graficznej oraz dodaniu nowych funkcjonalności – wygodnych płatności zbliżeniowych w chmurze, wykorzystujących technologię HCE lub płatności za pomocą kodów BLIK. Zachowano także dotychczasowe udogodnienia, m.in. opcję szybkiego logowania za pomocą prostego symbolu graficznego – wężyka, wygodne płatności za faktury przy pomocy kodów QR i funkcję przechowywania paragonów w wersji elektronicznej. Aby skorzystać z nowej wersji wystarczy zaktualizować aplikację.

 

– Nasi Klienci cenią sobie prostotę, wygodę oraz użyteczność – jest to więc stały i niezmienny element wszystkich projektowanych przez nas rozwiązań, w tym bankowości mobilnej. Zmieniają się jednak możliwości technologiczne oraz trendy, a wraz z nimi zmienia się także nasza aplikacja. W nowej odsłonie jest ona jeszcze bardziej przyjazna i funkcjonalna. Dobrym przykładem są tutaj płatności zbliżeniowe, dzięki którym nasi Klienci mogą bez problemu wybrać się na siłownię czy też spotkanie z przyjaciółmi – bez konieczności zabierania ze sobą portfela. Wystarczy, że mają przy sobie telefon z aplikacją mobilną Getin Banku, a mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie płacić za zakupy- mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Departamentu Digitial w Getin Noble Banku.

 

Zaktualizowana aplikacja powstała równolegle w dwóch wersjach – Getin Mobile dla Klientów detalicznych oraz Noble Mobile dla Klientów z segmentów Noble i Private Banking – spójna graficznie i wizerunkowo z tymi obszarami biznesowymi. Oba warianty umożliwiają Klientom dostęp do tych samych możliwości i są dostępne w wersji na trzy systemy operacyjne telefonów – iOS, Android oraz Windows Phone. Aby móc korzystać z płatności HCE wystarczy posiadać odpowiednie urządzenie z modułem NFC.

 

Nowa odsłona aplikacji Getin Noble Banku to modyfikacja dotychczasowej, wielokrotnie nagradzanej bankowości mobilnej, która tylko w 2015 roku została wyróżniona w konkursach Effective Mobile Marketing Awards, Contactless and Mobile Awards oraz Horizon Interactive Awards.

Źródło: Getin Noble Bank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular