Strona główna Wiadomości BOŚ Bank rozdaje bony na rowery w kampanii reklamowej przygotowanej przez Fat Baby

BOŚ Bank rozdaje bony na rowery w kampanii reklamowej przygotowanej przez Fat Baby

BOŚ Bank rozdaje bony na rowery w kampanii reklamowej przygotowanej przez Fat Baby

Ruszyła letnia kampania reklamowa BOŚ Banku, który jeszcze przed wakacjami przygotował specjalną ofertę dla osób zainteresowanych aktywnym spędzaniem czasu i zarazem korzystających z konta bankowego na co dzień. Na Klientów, którzy otworzą EKOkonto bez Kosztów, najnowszy rachunek BOŚ Banku, czeka bon o wartości 600 złotych na rower lub zakup sprzętu sportowego w sklepach stacjonarnych Decathlon jak i na www.decathlon.pl.

id=”articleRectangle”>


Posiadacze EKOkonta bez Kosztów nie ponoszą opłat za jego prowadzenie, przelewy online i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Najnowszy ROR BOŚ Banku obudowany jest też specjalnymi promocjami – wśród nich warto wymienić „akcję rowerową”. Bon o wartości 600 zł na jednoślady, bądź inny sprzęt sportowy, mogą otrzymać wszyscy nowi Klienci, którzy od 1 stycznia 2015 r. nie posiadali w BOŚ Banku żadnego rachunku oszczędnościowego.

 

Telewizja, internet, multimedia


Wprowadzenie na rynek EKOkonta Bez Kosztów wspiera przygotowana przez Fat Baby kampania.

 

– Ma ona dwa podstawowe cele. Pierwszym jest pozyskanie nowych Klientów, szczególnie tych, którzy aktywnie korzystają z konta bankowego, zwracają uwagę na koszty prowadzenia rachunku. Jednak równie ważna jest też budowa świadomości marki i oferty BOŚ Banku – mówi Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Ekologii i Marketingu BOŚ Banku.

 

– Wyróżnikiem BOŚ Banku jest zielona misja. Od lat promujemy zdrowy styl życia, szczególnie aktywna jest w tym obszarze Fundacja BOŚ. Nie bez powodu zatem powiązaliśmy kampanię EKOkonta bez Kosztów ze specjalnym bonusem na zakup rowerów, bądź innego sprzętu sportowego – dodaje Katarzyna Kubicka.

 

Ogólnopolska kampania obejmuje internet, telewizję, materiały BTL w oddziałach BOŚ Banku.

Za strategię komunikacji i kreację kampanii, także do kanału on-line, odpowiada Fat Baby. Media tradycyjne zaplanował i kupił Havas Media, a media on-lineowe – dom mediowy ENA. Przygotowaniem reklamy telewizyjnej zajął się dom produkcyjny Banana Split.

 

Aktywni zyskują więcej


Założenie bezpłatnego konta z bonem na rower lub sprzęt sportowy wiąże się z utrzymaniem rachunku przez Klienta przez okres 48 miesięcy. Bank nie pobierze opłaty za kartę w przypadku realizacji transakcji bezgotówkowych w wysokości minimum 900 zł miesięcznie. Darmowe EKOkonto bez kosztów dostępne jest także i w innych atrakcyjnych konfiguracjach. Jedna z nich to powiązanie najnowszego ROR BOŚ Banku z atrakcyjnie oprocentowanym Kontem Oszczędnościowym Więcej za Mniej

Źródło: Bank Ochrony Środowiska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.