Strona głównaWiadomościBNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Poland

BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Poland

W czerwcu BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Poland. Agencja będzie obsługiwać bank w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych, w tym za przygotowanie całościowej strategii komunikacji marki, kreację oraz akcje aktywujące fanów.


BNP Paribas wybrał do obsługi w mediach społecznościowych jedną spośród czterech agencji, które zostały zaproszone do przeglądu. Bank docenił wysoki poziom merytoryczny prezentacji agencji Isobar Poland, która wyróżniła się kreatywnością i zrozumieniem potrzeb marki. W ocenie ofert BNP Paribas brał pod uwagę przede wszystkim kreatywność, a także adekwatność zaproponowanych koncepcji do wypracowanej wcześniej przez bank strategii komunikacji.

 

Bardzo się cieszę na rozpoczęcie współpracy z Isobar Poland. Agencja podczas przetargu zademonstrowała znakomite zrozumienie naszych potrzeb i DNA marki oraz silny ładunek strategiczny przełożony na bardzo interesujące kreacje – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska.
Team agencji żyje mediami społecznościowymi i innowacją, a przede wszystkim wie, jak opowiadać prawdziwe historie i tworzyć wiarygodny kontent w świecie social mediów – to jest dla nas bardzo ważne – dodaje Dorota Haller.

 

Bank gromadzi aktualnie ponad 36-tysięczną społeczność fanów na Facebooku (www.facebook.com/bnpparibasbank), na którym działa od maja 2010 roku.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular