Strona główna Wiadomości Bank Pocztowy zrekompensuje niedogodności klientów

Bank Pocztowy zrekompensuje niedogodności klientów

Bank Pocztowy zrekompensuje niedogodności klientów

W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, bank umożliwił klientom bezpłatne dokonywanie przelewów w placówkach własnych, sieci placówek pocztowych oraz przez infolinię.


Dążąc do zrekompensowania czasowego braku dostępu do bankowości internetowej, Bank Pocztowy umożliwił klientom dokonywanie bezpłatnych przelewów w sieci naziemnej oraz przez infolinię. Będzie tak do momentu pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24.

 

– Do czasu uzyskania pełnej wydajności bankowości internetowej, realizacja operacji bankowych, takich jak: wpłaty, wypłaty, przelewy, sprawdzania salda rachunków czy innych, niezmiennie realizowana jest z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z bankiem, w tym 4600 placówek banku i poczty i poprzez infolinię nr 801 100 500 mówi Bartosz Trzciński z Biura Prasowego Banku Pocztowego.

 

Godziny pracy Infolinii zostały wydłużone do godziny 24:00.


 – Jednocześnie udostępniamy klientom przelewy zlecane w naszej sieci naziemnej i Infolinii bez opłat. Chcemy między innymi w ten sposób zrekompensować czasowy brak dostępu do bankowości internetowej. O szczegółach informujemy klientów na naszej stronie www dodaje Bartosz Trzciński.  

 

Klienci mogą też cały czas płacić i wypłacać pieniądze z użyciem kart płatniczych banku.

Jednocześnie bank przypomina, że realizowane zlecenia księgowane są z właściwą dla transakcji datą.

 

Wszelkie reklamacje klientów związane z zaistniałą sytuacją zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.