Strona głównaWiadomościBank Millennium promuje 4% na Koncie Oszczędnościowym

Bank Millennium promuje 4% na Koncie Oszczędnościowym

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową specjalnej oferty Konta Oszczędnościowego dla posiadaczy Konta 360º. Oprocentowanie nowych środków wpłaconych na Konto Oszczędnościowe w okresie promocji wynosi aż 4% w skali roku do kwoty 50 tys. zł przez trzy miesiące.


Konto Oszczędnościowe to bardzo wygodny sposób lokowania pieniędzy, szczególnie dla osób, które cenią stały dostęp do swoich oszczędności i możliwość wpłaty oraz wypłaty środków w dowolnym momencie bez utraty odsetek. Teraz posiadacze Konta 360º, wpłacając nowe środki na Konto Oszczędnościowe, mogą zyskać nawet 4% w skali roku. Wierzymy, że nasi klienci będą mile zaskoczeni tą atrakcyjną ofertą, podobnie jak bohaterowie reklamy telewizyjnej, której emisja właśnie się rozpoczyna – mówi Marek Ubysz, kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium.

 

Promocyjne oprocentowanie nowych środków na Koncie Oszczędnościowym dla klientów z Kontem 360º wynosi (w skali roku):

  • do kwoty 50 tys. zł – 4,00%,
  • dla nadwyżki ponad 50 tys. zł do 100 tys. zł – 3,50%,
  • dla nadwyżki ponad 100 tys. zł – 3,10%.

Dla klientów z innym typem rachunku bankowego:

  • do kwoty 50 tys. zł – 3,50%,
  • dla nadwyżki ponad 50 tys. zł do 100 tys. zł – 3,30%,
  • dla nadwyżki ponad 100 tys. zł – 3,10%.

Oprocentowanie promocyjne obowiązuje przez trzy miesiące dla nowych środków. Promocja trwa do 16 sierpnia 2014 r. Odsetki kapitalizowane są co miesiąc. Pieniędzmi ulokowanymi na Koncie Oszczędnościowym można wygodnie zarządzać z każdego miejsca na świecie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet, w aplikacji mobilnej czy też tradycyjnie w oddziale oraz telefoniczne przez TeleMillennium. Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.bankmillennium.pl.

 

Reklama telewizyjna Konta Oszczędnościowego będzie emitowana na antenach ogólnopolskich i wybranych tematycznych stacji telewizyjnych od 27 czerwca. Działania reklamowe obejmują także kampanię w internecie oraz kampanię BTL w oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, a za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Źródło: Bank Millennium

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular