Strona głównaWiadomościBank BPS udostępnił aplikację mobilną dla klientów detalicznych oraz firmowych

Bank BPS udostępnił aplikację mobilną dla klientów detalicznych oraz firmowych

Bank BPS S.A. udostępnia już swoim klientom mobilną wersję systemu bankowości internetowej – e25, w postaci dedykowanej aplikacji mobilnej. Z serwisu mogą korzystać wszyscy Klienci Banku posiadający telefon typu smartfon bądź inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu (np. tablet).


 

Aplikacja umożliwia wykonywanie większości niezbędnych transakcji bankowych i jest kompatybilna z serwisem internetowym e25. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą zlecać przelewy krajowe, z odroczonym terminem realizacji w PLN, ExpressElixir, z rachunku karty kredytowej oraz do US i ZUS. Klienci Banku BPS, którzy zainstalują aplikację będą również mogli zarządzać swoimi zleceniami stałymi, tworzyć listy kontrahentów, otwierać lokaty terminowe w PLN oraz pobierać potwierdzenia zrealizowanych transakcji. Poprzez serwis mobilny użytkownik będzie miał również dostęp do wyciągów bankowych oraz do historii transakcji na rachunkach i kartach płatniczych. Może dokonać zmiany limitów, zastrzec swoją kartę płatniczą, spłacić kartę kredytową.

Zaletą aplikacji mobilnej Banku BPS jest to, że posiada ona również możliwość płynnego przełączania pomiędzy kontem firmowym, a osobistym oraz posiada wyszukiwarkę placówek
i bankomatów. W razie potrzeby umożliwia Klientowi także bezpośredni kontakt z infolinią Banku działającą 24 godz. na dobę.

 

Aplikacja jest bezpłatna oraz dostępna na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android i iOS. Można ją pobrać poprzez sklepy internetowe – Google Play (Android) oraz App Store (iOS). Na dedykowanej aplikacji stronie www.bpsmobilnie.pl Klient może zapoznać się z filmem opisującym funkcjonalności dostępne w aplikacji.

 

– Zdecydowaliśmy się na udostępnienie serwisu bankowości mobilnej w formie aplikacji natywnych dla systemów Android oraz iOS, by udostępnić naszym Klientom możliwie najwygodniejsze formy korzystania z bankowości elektronicznej. Aplikacja jest w pełni zsynchronizowana z bankowością internetową e25. Wiele osób zadaje sobie pytanie czy bankowość mobilna wkrótce wyprze bankowość internetową. Wprawdzie są państwa, w których liczba interakcji klientów przez bankowość mobilną jest większa niż przez bankowość internetową jak np. Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Australia czy Singapur, a nawet powstały już banki świadczące usługi tylko i wyłącznie za pośrednictwem bankowości mobilnej, to jednak na razie dla naszych Klientów zakładamy, że będzie to uzupełnienie bankowości internetowej. W zależności od potrzeb z systemu e25 korzystać można poprzez serwis internetowy np. za pomocą laptopa, a także poprzez natywną aplikację mobilną ze swojego smartfona lub tabletu. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby nasza bankowość mobilna była w pełni bezpieczna i przyjazna dla użytkownika. Planujemy rozwijać ten kanał bankowości elektronicznej, zgodnie z potrzebami naszych Klientów – Daria Pawęda, Dyrektor Bankowości Internetowej i Mobilnej Banku BPS S.A.

 

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.

Źródło: Bank BPS

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular