Firmowi klienci Banku BGŻ BNP Paribas posiadający dostęp do [email protected] mogą korzystać z aplikacji Mobile [email protected]. Funkcjonalność skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu.
– Z końcem marca aplikacja została udostępniona w sklepach AppStore i Google Play. Wdrożenie produktu zostało poprzedzone wielotygodniowymi testami oraz pilotażem wśród wybranych klientów. Od tej pory klienci Banku mogą pobierać wersję mobilną systemu [email protected] i mieć dostęp do swoich finansów z urządzeń mobilnych – powiedział Jarosław Senator, menedżer z Departamentu Produktów Cash Management w Banku BGŻ BNP Paribas. – Jest to aplikacja natywna z polską i angielską wersją językową, dedykowana dla klientów firmowych mających dostęp do [email protected] od mikroprzedsiębiorstw po duże korporacje – dodał J. Senator.
Klienci, przy użyciu urządzeń mobilnych, będą mogli w pełni swobodnie korzystać z podstawowych funkcjonalności, m.in. mieć dostęp do wielu firm z jednej aplikacji, na bieżąco sprawdzać stan rachunków wybranej firmy, zarządzać przelewami, wyszukiwać kontrahentów z bazy [email protected], a także wysyłać do nich płatności.
Aplikacja posiada funkcjonalność geolokalizacji. Dzięki temu będzie można z łatwością zlokalizować najbliższy oddział banku oraz najbliższy bankomat. Klienci mogą też skorzystać z wersji demonstracyjnej [email protected], dostępnej w polskiej i angielskiej wersji, która daje możliwość zapoznania się z jej funkcjonalnościami jeszcze przed aktywacją na urządzeniu mobilnym.