Strona głównaWiadomościZłoty Spinacz dla BNP Paribas Banku za komunikację wewnętrzną

Złoty Spinacz dla BNP Paribas Banku za komunikację wewnętrzną

BNP Paribas Bank Polska otrzymał główną nagrodę w konkursie na najlepsze kampanie PR w Polsce „Złote Spinacze 2013”, w kategorii komunikacja wewnętrzna za niestandardowy i unikalny sposób zakomunikowania pracownikom kampanii reklamowej banku.


Podczas gali rozdania nagród, która odbyła się 6 grudnia br., bank otrzymał najwyższe wyróżnienie „Złotego Spinacza” w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt „Porozmawiajmy o kampanii”.

 

Jesteśmy dumni z tej prestiżowej nagrody. Komunikacja wewnętrzna jest dla nas niezwykle ważna. Dążymy do tego aby informować o istotnych wydarzeniach, w tym o kampaniach reklamowych, najpierw naszych pracowników, najważniejszych i w sposób oczywisty najbardziej zaangażowanych ambasadorów naszej marki – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku. 


Projekt miał na celu poinformowanie pracowników firmy w ciekawy i niestandardowy sposób
o działaniach reklamowych banku prowadzonych od marca 2012 roku pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach”. Wśród pomysłów docenionych przez jury były akcje teaserowe nawiązujące do głównego przekazu kampanii, nietypowe mailingi, infografika, specjalne sekcje w intranecie, konkursy, w których pracownicy mogli wygrać dzień na planie kręcenia spotu reklamowego, wywiad z reżyserem spotów czy wreszcie making off z pozdrowieniami od aktorów i reżysera specjalnie dla pracowników banku.

 

Zawsze staramy się szukać nowatorskich i angażujących sposobów komunikacji z pracownikami. W przypadku komunikacji wewnętrznej przygotowywanej dla kampanii marketingowych, chcemy aby te działania były spójne z kreatywną koncepcją wykorzystywaną w komunikacji zewnętrznej, a przede wszystkim, aby pracownicy dowiadywali się pierwsi o naszych planach.Narzędzia, które wykorzystaliśmy w projekcie „Porozmawiajmy o kampanii” wywołały zainteresowanie, a my otrzymywaliśmy bardzo pozytywne opinie od pracowników – mówi Katarzyna Mroczkowska, kierownik Zespołu Public Relations w BNP Paribas Banku.

 

Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany przez Związek Firm Public Relations w Polsce odbywał się w tym roku juz po raz jedenasty. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych i najbardziej kreatywnych projektów PR w Polsce. Konkurs kierowany jest do agencji PR, działów PR i komunikacji firm oraz instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. W skład 51-osobowego jury weszli eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz innych opiniotwórczych organizacji. Spośród 250 zgłoszeń przesłanych do I etapu Złotych Spinaczy, nominację do nagrody głównej otrzymało w sumie 81, które walczyły o statuetkę w 28 kategoriach.

 

To już drugi „Złoty Spinacz” dla BNP Paribas. Trzy lata temu bank otrzymał statuetkę, również w kategorii „Komunikacja wewnętrzna” za projekt związany z integracją z Dominet Bankiem w 2009 roku.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular