Startuje kampania wizerunkowa EnveloBanku

    My zajmiemy się Twoimi finansami i utrzymamy je w porządku. W tym czasie Ty będziesz się mógł zająć tym, co sprawia Ci przyjemność tak brzmi główny przekaz EnveloBanku. Dziś wystartowała kampania wizerunkowa nowej na polskim rynku, cyfrowej marki.


     

    W środę 4 października 2017 r. wystartowała kampania wizerunkowa promująca nową markę EnveloBank i stronę www.envelobank.pl. Cała kampania oparta będzie na haśle Finanse w porządku.

     

    EnveloBank to nowa, cyfrowa marka, która klientom korzystającym z zalet bankowości internetowej i mobilnej ma zapewnić wygodę. Dlatego przekaz EnveloBanku jest prosty my zadbamy o porządek w Twoich finansach, a Ty zajmij się tym, co sprawia Ci przyjemność.

    Odbiorcami nowego rozwiązania są cztery Grupy Klientów: Debiutanci (młodzi ludzie wchodzący na rynek pracy), Niezależni (single i pary nie posiadające jeszcze dzieci), Rodzinni (rodziny z dziećmi) oraz Mikroprzedsiębiorcy, a docelowo także Studenci i przedstawiciele tzw. Generacji Z.
    W  pierwszej fazie działań marketingowych EnveloBank koncentruje się przede wszystkim na tych młodszych odbiorcach, dlatego świadomie nie będą wykorzystywane tradycyjne działania reklamowe. Kampania będzie za to prowadzona w internecie, a więc naturalnym miejscu pozyskiwania przez tę grupę klientów informacji o świecie.

     

    Video reklamujące EnveloBank z udziałem postaci doradcy i pandy, a także reklamy linkujące do serwisu www.envelobank.pl będzie można zobaczyć przede wszystkim na Facebooku i YouTube. Marka będzie widoczna również w Google i w największych portalach ogólnozasięgowych.  

    Kolejnym etapem kampanii, już w przyszłym tygodniu, będzie konkurs realizowany we współpracy z influencerami – Piotrem Ogińskim, prowadzącym na  YouTube kanał “Kocham Gotować” oraz  Aleksandrą Żuraw, prowadzącą na YouTube kanał firmowany jej imieniem i nazwiskiem.  Wspólnie z nimi EnveloBank stworzył dwa rodzaje limitowanych kart płatniczych dopasowanych do ich osobowości i pasji oraz tematyki, którą poruszają w swoich kanałach. Te limitowane karty, ale także inne atrakcje związane z tymi znanymi osobowościami internetu odegrają istotną rolę we wspomnianym konkursie.

     

    Także ta akcja będzie wsparta działaniami reklamowymi. Będą to kolejne filmy video i tzw. reklamy statyczne, m.in. z udziałem naszych influencerów. Oczywiście w internecie.

    Na listopad br. planowana jest kampania produktowa, w ramach której w internecie wyświetlane będą reklamy, w tym film wizerunkowy z pandą z początku kampanii. Zgodnie z planem kampania EnveloBanku potrwa do końca stycznia 2018 r.

     

    Zapraszamy do objerzenia video z pandą TUTAJ, odwiedzenia stron www.envelobank.pl, a także kanału EnveloBanku na Facebooku i YouTube.

    Źródło: Bank Pocztowy

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.