Strona głównaWiadomościNa wiosnę kredyty lekko przenoszą się do Banku Zachodniego WBK

Na wiosnę kredyty lekko przenoszą się do Banku Zachodniego WBK

Na wiosnę Bank Zachodni WBK oferuje kredyt gotówkowy na spłatę zobowiązań w innych bankach. Nowa kampania reklamowa „Zero ciążenia” ponownie nawiązuje do piłki nożnej, a w spotach bierze udział Łukasz Fabiański, Rafał Szałajko i inni, zaskakujący bohaterowie. Emisja pierwszych spotów już 24 marca.


Wydarzenia i emocje piłkarskie towarzyszą działaniom marketingowym Banku Zachodniego WBK od ponad roku, Bank w obecnej kampanii ponownie postawił na ten format reklamowy. – Zaangażowanie w wydarzenia futbolowe jest stałym elementem projektów Banku Zachodniego WBK, kontynuujemy format reklamowy wykorzystujący piłkarskie emocje. Prowadzona komunikacja marketingowa konsekwentnie buduje wizerunek banku aktywnego, który towarzyszy swoim klientom zarówno w planowaniu finansów, jak i we wspólnym kibicowaniu. Wspieranie naszych klientów w ich codziennych sukcesach buduje lojalność, która jest ważnym elementem usług bankowych– mówi Artur Sikora, CMO Banku Zachodniego WBK.

 

W komunikacji produktowej kredytu gotówkowego Bank Zachodni WBK postawił na motyw „lekkości”, którą może dać zamiana wielu rat płaconych w innych bankach lub instytucjach finansowych w jedną ratę płaconą w Banku Zachodnim WBK. Bank do minimum ograniczył formalności związane z uzyskaniem kredytu przez klientów spoza banku, a klienci Banku Zachodniego WBK nie muszą składać zaświadczeń o dochodach. Dodatkowo kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK zapewnia wygodę dzięki możliwości dowolnego ustalenia dnia spłaty zobowiązania oraz możliwości „wakacji kredytowych” nawet na 6 miesięcy.

 

Przygotowano dwie wersje spotów TV: „Zero ciążenia” i „Kredyty przenoszą się do Banku Zachodniego WBK”. Oprócz telewizji przekazy będzie można zobaczyć w Internecie. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Starcom. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki.

 

Kampania TV rozpoczyna się 24 marca i potrwa do końca kwietnia.

Link do spotu: https://youtu.be/us0c5R7gCPg

Źródło: BZ WBK

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular