Strona główna Wiadomości Usługa „ekspert on line” mBanku dostępna dla wszystkich

Usługa „ekspert on line” mBanku dostępna dla wszystkich

Usługa „ekspert on line” mBanku dostępna dla wszystkich

Z wirtualnym ekspertem mBanku tylko w sierpniu kontaktowało się średnio 500 klientów dziennie. To prawdopodobnie największy oddział bankowy w Polsce. Usługa zdobywa popularność swoją innowacyjnością i wygodą dla użytkowania. Całodobowa pomoc eksperta, który odpowiada na wszystkie pytania dotyczące oferty banku i pomaga skorzystać z wybranej usługi jest od teraz dostępna dla wszystkich – nie tylko klientów mBanku.

Klienci banku oraz osoby, które jeszcze nimi nie są, ale zainteresowały się jego ofertą będą mogły uzyskać wsparcie konsultanta w każdej chwili, 24 godziny na dobę, bez względu na dzień tygodnia. Ekspert pomoże zarówno przy zakupie nowych produktów, jak i w trakcie realizacji codziennych operacji bankowych.

– Ważną korzyścią tego rozwiązania jest możliwość prezentacji przez konsultanta materiałów multimedialnych czy przesyłania linków – mówi Łukasz Wiktor, dyrektor biura obsługi klientów mBanku. – Wszelkie formularze oraz wnioski będzie można wypełnić wspólnie, tak jak w tradycyjnym oddziale. To wielka zaleta w szczególności dla nowych klientów, którzy zazwyczaj chcą szczegółowo poznać ofertę banku i uzyskać pomoc w doborze optymalnego produktu – dodaje.

Wszystko, czego potrzebuje klient żeby skorzystać z usługi ekspert on line, to komputer podłączony do Internetu z nową wersją przeglądarki i wtyczką Microsoft Silverlight. Kamera internetowa niezbędna jest tylko, kiedy chcemy by konsultant nas widział. Oprócz rozmowy video możliwe jest również połączenie audio oraz czat. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta i intuicyjna, a korzystanie z niej jest równie bezpieczne jak rozmowa z tradycyjnym konsultantem w placówce banku. Kontakt z ekspertem odbywa się za pośrednictwem szyfrowanego połączenia i jest rejestrowany, a żeby wykonać operację finansową należy zalogować się do serwisu transakcyjnego.

Oczywiście, do dyspozycji klienta pozostają także bardziej tradycyjne formy kontaktu: infolinia i placówki.

Źródło: mBank

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.