Za 9 zł miesięcznie klienci Toyota Bank mogą przedłużyć gwarancję każdego nowego urządzenia zakupionego kartą banku o nawet 24 miesiące.
Najnowsza propozycja przygotowana wspólnie przez Toyota Bank oraz Europ Assistance Polska pozwala dłużej cieszyć się zakupionym sprzętem RTV/AGD. Wystarczy zapłacić za niego jedną z kart debetowych lub kredytowych oferowanych przez bank i zdecydować się na ubezpieczenie. Dzięki stałej, niewielkiej opłacie miesięcznej każdy nowy sprzęt zakupiony w ten sposób będzie podlegał przedłużeniu gwarancji o 12 lub 24 miesiące.
– Wszyscy korzystamy coraz częściej z coraz większej liczby urządzeń elektronicznych – w domu, w pracy czy np. w samochodzie. Dlatego tak ważna jest ich żywotność. Chcemy zaoferować naszym klientom coś więcej niż tylko świetny serwis finansowy, dlatego postanowiliśmy wprowadzić możliwość przedłużenia gwarancji wraz z naszym partnerem ubezpieczeniowym – mówi Bartosz Suchecki, kierownik ds. produktów w Toyota Bank.
W razie awarii sprzętu program zapewnia m.in. organizację i pokrycie kosztów naprawy w autoryzowanym serwisie, wymianę sprzętu na nowy, jeśli naprawa jest niemożliwa czy całodobowe centrum telefonicznej obsługi klienta. Przedłużona gwarancja obejmuje czas od zakończenia okresu pierwotnej gwarancji producenta i może trwać 12 lub 24 miesiące.
Źródło: Toyota Bank Polska