Strona głównaWiadomościSantander Consumer Bank promuje lokaty na 24-miesiące.

Santander Consumer Bank promuje lokaty na 24-miesiące.

Santander Consumer Bank rozpoczął nową kampanię promującą depozyty. To już trzecia odsłona kampanii z hiszpańskim kierowcą i najbardziej utytułowanym zespołem Formuły 1 w tle.

 

Tym razem Bank zachęca do założenia dwuletniego depozytu ze stałym oprocentowaniem nominalnym 4% w skali roku. Klienci, którzy zdecydują się założyć lokatę Direct+ Internet za pośrednictwem internetu, mogą liczyć na podwyższenie oprocentowania do poziomu 4,1% w skali roku. To zdecydowanie więcej, niż średnie oprocentowanie dla lokat zakładanych na 24 miesiące. Jak podaje firma doradcza Expander (ranking lokat z dnia 22 lipca 2013 r.), średnie oprocentowanie dwuletnich depozytów w lipcu br. kształtowało się na poziomie 2,69%.

  • 4,1% w skali roku na dwuletniej lokacie Direct+ założonej przez internet.

  • Trzecia kampania z wykorzystaniem bolidu Formuły 1.

  • Fernando Alonso, kierowca zespołu Scuderia Ferrari sponsorowanego przez Grupę Santander, pojawi się w reklamie.

– Lokaty Santander Consumer Banku są jednymi z najlepiej oprocentowanych lokat na naszym rynku. Dodatkowo klienci Banku mogą spodziewać się wysokiego oprocentowania w stałej ofercie. W obecnej sytuacji rynkowej, biorąc pod uwagę bardzo niską inflację, lokaty w naszym Banku posiadają nie tylko wysokie oprocentowanie nominalne, ale również realne – mówi Agnieszka Zadroga, Starszy Menadżer ds. Depozytów Detalicznych.

Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ wynosi 1 000 zł, a Direct+ 5 000 zł (tabela oprocentowania z 10 lipca 2013 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty, a jej założenie nie wiąże się żadnymi dodatkowymi warunkami. Od 5 sierpnia br. nowa oferta jest promowana w ramach kampanii telewizyjnej. Spoty reklamowe będą emitowane na antenie 54 programów informacyjnych oraz tematycznych, w tym m.in. TVN 24, Polsat News, Canal+ Sport i Polsat Sport. Działania wspierające będą prowadzone również w Internecie, w tym w TVN Player oraz na You Tube.

 

Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w 230 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Centre i Internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

Logo F1 FORMUŁA 1, F1, FORMUŁA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i znaki powiązane są zastrzeżonymi znakami należącymi do Formula One group company. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Źródło: Santander Consumer Bank

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular